Wysoki tunel

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Wysoki tunel

Postautor: wezuwiusz3 » 17 wrz 2015, 19:54

Czy prawdą jest to,żę samochody z silnikami TD z niskim tunelem grzały się bardziej i dla tego stworzono wersję z wysokim tunelem,dla poprawy studzenia chłodnicy??Tak zasłyszałem,a jak to sie ma do prawdy.Wie ktoś coś na ten temat??



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Wysoki tunel

Postautor: wezuwiusz3 » 21 wrz 2015, 11:17

Nikt nic nie wie ,żeby to skomentować??



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Wysoki tunel

Postautor: dreg35 » 22 wrz 2015, 5:11

wezuwiusz3 pisze:Czy prawdą jest to,żę samochody z silnikami TD z niskim tunelem grzały się bardziej i dla tego stworzono wersję z wysokim tunelem,dla poprawy studzenia chłodnicy??Tak zasłyszałem,a jak to sie ma do prawdy.Wie ktoś coś na ten temat??


Niemieccy busiarze twierdzą że JX to wysoki tunel a CS i KY oraz benzyna to niski tunel...właśnie tak jak piszesz dla poprawy chłodzenia...
ja tego nie zaobserwowałem i nie jestem tego pewien ... ściągałem busy z Szwecji bądź Norwegii w benzynie a z wysokim tunelem i odwrotnie...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Nadwozie i jego wyposażenie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość