Kupno busa

... całą reszta najróżniejszej tematyki.

Moderator: t90

Awatar użytkownika
lopez66
Sierżant
Sierżant
Zodiac: Leo

Kupno busa

Postautor: lopez66 » 24 kwie 2012, 9:10

Witam serdecznie.Jak juz pisalem w odpowiednim dziale zamierzam kupic busika,najchetniej podwyzszonego typu westwalia.Bus ma sluzyc do sporadycznych wyjazdow na dluzsze trasy raz,moze dwa razy w roku.Temat nie jest na juz wiec to nic pilnego ale chcialbym przedtem dowiedziec sie co nieco co kupic,jaki silnik,rok i takie tam szczegoly z racji tego ze jestem kompletnym laikiem w tym temacie.Posiadam t4 ale to inna bajka :) Mieszkam w Danii i tu szukam powoli jakis ciekawych ofert aczkolwiek na aledrogo w pl tez cos mozna ciekawego wychaczyc.Na pewno ma to byc dieselek gdyz spalanie odgywa tu niemala role.Prosze o rady doswiadczonych kolegow :help:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Zodiac: Aries

Re: Kupno busa

Postautor: siatkon » 24 kwie 2012, 12:43

Z Dani masz rzut beretem do Szwecji, Norwegii i w tamtym kierunku kierowałbym wzrok szukając busa.
Zamierzasz go rejestrować w Polsce?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
lopez66
Sierżant
Sierżant

Postautor: lopez66 » 24 kwie 2012, 13:46

Tak wiem ze w tych rejonach jest duzo latwiej cos trafic w dobrym stanie technicznym i za nie duze pieniadze.Ale pytalem glownie o cala reszte tzn silnik i wersje nadwozia czyli dach podnoszony czy podwyzszony.Co do rejestracji to jeszcze nie wiem,musialbym sie tu dowiedziec jakie koszta.Np za t4 z silnikiem 2.5 place ok 11.000 dkk OC i 5.000 podatku drogowego a drugi busik bedzie raczej do rekreacji sluzyl sporadycznie uzywany.Dopiero sie rozgladam i slucham madrzejszych od siebie w tej kwestii...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik

Postautor: siatkon » 24 kwie 2012, 14:47

Inny kraj inne relacje cenowe.
http://www.busman.be/pagina57a.html