Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
mechanik007
Porucznik
Porucznik
Posty: 87
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: mechanik007 » 17 gru 2011, 16:45

Jeszcze takie 2 zdjęcia znalazłem. CZEMU tak to jest zbudowane i czemu ma to służyć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Volkswagen Multivan T3 LLE, AAP+078+ AAZ tuning oraz Srebne Syncro T3 Multivan TDI AFN, 2 blokady + decoupler :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mariow44
Chorąży
Chorąży
Posty: 35
Rejestracja: 04 maja 2010, 18:31
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Taurus

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: mariow44 » 17 gru 2011, 19:56

W Norwegi albo Finlandi placi sie inny podatek, jezeli auto zaliczane jest do maszyn rolniczych, i z tego wzgledu syncra eksportowane tam wyposazone byly w nebenantrieb(naped boczny). Niestety nie nadaje sie on do napedu wiekszych maszyn.


Pozdrawiam Mario


Caravelle GL Syncro, 1,9 TDI 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Tygryscb
Chorąży
Chorąży
Posty: 59
Rejestracja: 18 wrz 2010, 16:01
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: Tygryscb » 19 gru 2011, 22:27

mariow44 pisze:... nebenantrieb(naped boczny). Niestety nie nadaje sie on do napedu wiekszych maszyn.


Pozdrawiam Mario

Wystarcza jednak do napędu pompy hydraulicznej która wyśmienicie może pogonić wyciągarkę hydrauliczną. Często spotykana nazwa PTO.

p.s zdjęcie mojego autorstwa :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mechanik007
Porucznik
Porucznik
Posty: 87
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: mechanik007 » 20 gru 2011, 9:42

Jak pięknie uzyskałem odpowiedź :amen: To zamieszczę zdjęcia już nie twojego autorstwa, żeby nie było. Generalnie fajnie byłoby coś takiego sobie sprawić- jednak ta pompa działałaby tylko na załączonym biegu G?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Volkswagen Multivan T3 LLE, AAP+078+ AAZ tuning oraz Srebne Syncro T3 Multivan TDI AFN, 2 blokady + decoupler :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Tygryscb
Chorąży
Chorąży
Posty: 59
Rejestracja: 18 wrz 2010, 16:01
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: Tygryscb » 20 gru 2011, 10:58

mechanik007 pisze:..jednak ta pompa działałaby tylko na załączonym biegu G?

Po czym wnosisz?? Zgodnie z tym co ja zaobserwowałem reduktor w syncro działa cały czas - chyba że wciśniesz sprzęgło wiec możemy odbierać napęd nie zależnie od 'skrzyni'.
Zastanawiałem sie już kiedyś nad tą przystawką, jak widać nawet ją namierzyłem lecz cena zaproponowana przez właściciela była dla mnie delikatnie mówiąc za wysoka. :cooll:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2308
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: dreg35 » 22 gru 2011, 19:11

te skrzynie i tak maja dość... a jeszcze im chcecie dokładać?...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1067
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: magnum » 08 kwie 2015, 22:26

Czy ktoś widział taki mechanizm?
Chyba wyjaśniła się rola linki od decouplera, występująca w etce :scratch:

https://youtu.be/hiHwVS7qv-4?t=220


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2308
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: dreg35 » 09 kwie 2015, 19:19

linka była i tak do sterowania załączaniem decouplera bez pneumata... ale wygląda to ciekawie...
tylko pytanie co wypchnęło zawór... aż sprawdzę jutro czy zawór na konsoli zareaguje jak podam mu ciśnienie z drugiej strony ... ale nie sadzę bo nie ma tłoka tylko uszczelnienie...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 584
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: Grzegor » 09 kwie 2015, 22:49

Nic nie zrozumiałem z tego filmu - objasni mi ktoś ?


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2308
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Syncro Driveshaft Decoupler VW BUS T3

Postautor: dreg35 » 10 kwie 2015, 4:23

Grzesiu zapinając G zapina bądź rozpina napęd na przód...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Technika”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość