przeróbka t3 na syncro t3

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 10 sty 2014, 20:49

No chyba się mi udało-napisać pierwszy mój post. Bo do działu(powitanie) oprócz paru osób z Darkiem i magnum-em? na czele nikt nie zagląda. Więc chciałbym otworzyć debatę na temat przerobienia (zwykłej) t3 na syncro.tzn-co jest potrzebne, czy są otwory montażowe w nadwoziu ,czym różni się stary typ od nowego ,jakie blokady itd. itp. :scratch: A może ktoś wie coś o jakimś ładnym syncro do sprzedania? Np takim jak ten na tablicy za 27tys. tylko w nieco niższej cenie. :secret:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: wezuwiusz3 » 10 sty 2014, 21:01

Darek ma swoje do sprzedania.Pewniejszego auta nie dostaniesz.Gdzieś nawet w dziale sprzedam było.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1068
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: magnum » 10 sty 2014, 22:23

Mam wszystkie graty potrzebne do przeszczepu budy na syncro.Niestety nie jest tak łatwo ,trzeba ciąć i spawać ale przeszczepy się przyjmują.
Na sambie jest dość precyzyjna fotorelacja
Nowy typ, tak samo jak i 2wd, ma kute przednie dolne wachacze
Na aledrogo było za 15taka malowane w kamuflaż


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Klekot
Porucznik
Porucznik
Posty: 108
Rejestracja: 18 sty 2012, 19:41
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Virgo

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: Klekot » 11 sty 2014, 7:29




Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: wezuwiusz3 » 11 sty 2014, 12:15

Co znaczy piętnastaka ??półtora stówki ,czy półtora tysia?? :grin:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mechanik007
Porucznik
Porucznik
Posty: 87
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: mechanik007 » 11 sty 2014, 14:45

Za półtora stówki to można komplet felg kupić, a za półtora tys. to nawet zwykłego busa blaszaka z padniętym silnikiem ciężko kupić jeżeli chodzi o realia, ale życzę powodzenia:P


Volkswagen Multivan T3 LLE, AAP+078+ AAZ tuning oraz Srebne Syncro T3 Multivan TDI AFN, 2 blokady + decoupler :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1068
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: magnum » 11 sty 2014, 14:55



ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: wezuwiusz3 » 11 sty 2014, 15:40

:doh: a ja zrozumiałem Twojego posta że za piętnastaka są kute wahacze do przodu :grin:
A tak na poważnie to ile takie kute wahacze mogą kosztować??
Czy tyle ile ważą??



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 11 sty 2014, 16:40

magnum pisze:Mam wszystkie graty potrzebne do przeszczepu budy na syncro.Niestety nie jest tak łatwo ,trzeba ciąć i spawać ale przeszczepy się przyjmują.
Na sambie jest dość precyzyjna fotorelacja
Nowy typ, tak samo jak i 2wd, ma kute przednie dolne wachacze
Na aledrogo było za 15taka malowane w kamuflaż

Czy to jedyna różnica między nowym a starym typem(mam na myśli przednie wahacze) ? No i co trzeba spawać i ciąć? Panowie bardziej wylewnie można? ;)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 11 sty 2014, 17:01

Dzięki za tą sambę tam sporo jest pokazane. :good: Pracy jest troszkę więcej niż się spodziewałem :doh: Myślę że będę odradzał kumplowi tą przeróbkę -zwłaszcza że to ja miał bym ją robić. :blink:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: dreg35 » 11 sty 2014, 20:31

wszystkie graty znaleźć nie jest łatwo ale da się... a zrobić z 2WD 4WD to tylko kwestia czasu... i oczywiście jeszcze raz "czasu"... :lollol:
jak jednak podniesiesz szpadę to znajdę również i nadwozie syncro jako dawcę i spokojnie skrzynie i mosty z blokadami bądź bez...
i znów potrzebny będzie "czas"... :dizzy:
a jakby co mam jeszcze jedno kompletne syncro w dieslu z dwoma blokadami do oclenia...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 12 sty 2014, 11:16

dreg35 pisze:wszystkie graty znaleźć nie jest łatwo ale da się... a zrobić z 2WD 4WD to tylko kwestia czasu... i oczywiście jeszcze raz "czasu"... :lollol:
jak jednak podniesiesz szpadę to znajdę również i nadwozie syncro jako dawcę i spokojnie skrzynie i mosty z blokadami bądź bez...
i znów potrzebny będzie "czas"... :dizzy:
a jakby co mam jeszcze jedno kompletne syncro w dieslu z dwoma blokadami do oclenia...

podejrzewam że jeszcze dziś się do ciebie Darku kumpel odezwie .



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 13 sty 2014, 20:09

No i się odezwał jakieś 24 godziny temu a Darek nic. Pewnie się zastanawia :confused:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: dreg35 » 13 sty 2014, 21:17

trzeba zmienić operatora...
nie puszcza mi załączników do niego co już opisałem...
a Darek to nie maszyna i nie zawsze ma czas...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jacu-moto
Sierżant
Sierżant
Posty: 18
Rejestracja: 28 gru 2013, 21:46
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: jacu-moto » 15 sty 2014, 19:33

Z tego co wiem to wszystko doszło :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Elias
Chorąży
Chorąży
Posty: 52
Rejestracja: 04 paź 2017, 11:10
Gender: None specified - None specified

Re: przeróbka t3 na syncro t3

Postautor: Elias » 05 mar 2018, 10:49

Witam
Panowie a jak jest z kosztami utrzymania i eksploatacji wersji T3 Syncro. Czy w związku z dodatkowymi elementami napędowymi wzrasta drastycznie koszt napraw i utrzymania w stosunku do wariantu 2wd.? Pytam gdyż interesuje mnie opcja 4wd ale wątek ekonomiczny jest też dla mnie ważny. O ile np wzrasta spalanie paliwa ( średnio) przy codziennej nie terenowej eksploatacji?
Pozdrawiam



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Wyposażenie off-road”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość