Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Ogólne jak to zrobić. Jedyny warunek... nie rozpowszechnicie tego inaczej niż linkiem do źródła...

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Regulamin forum
W tym dziale można umieszczać tylko materiały, których autor postu jest właścicielem. Nie wolno też kopiować artykułów wraz z ich zawartością na inne serwisy. Chcesz przekazać wiedzę dalej, podlinkuj temat.
Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2371
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: dreg35 » 07 gru 2012, 19:56

Witam
dziś rozbierzecie skrzynię 4-biegową
skrzynia wyjęta bez obudowy sprzęgła...
jak ją wyjąć opiszę w niedalekiej przyszłości...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
49_kazik
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 518
Rejestracja: 30 mar 2010, 11:24
Gender: None specified - None specified

Re: Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: 49_kazik » 09 gru 2012, 3:29

Nie chcę zaśmiecać tematu, ale interesuje mnie określenie dopuszczalnego luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym i kołem talerzowym i jego regulacja, głośna praca " mostu" to wina czego?
(ćwiczyłem z mostem z Żuka dobranie odpowiedniej grubości podkładek wymagało wiele prób).


1,9 td, niebieski 1,7d czerwony

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1804
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: wezuwiusz3 » 09 gru 2012, 17:49

A co może być powodem ,że np przy podjeżdzie pod górę na 3 biegu szarpie tak jak by sie jechała na kwadratowych kołach??,gdzie i na czym może być luz??,na 2 tak nie czuć.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mikesz
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 548
Rejestracja: 30 mar 2010, 8:00
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: mikesz » 09 gru 2012, 19:02

49_kazik pisze:Nie chcę zaśmiecać tematu, ale interesuje mnie określenie dopuszczalnego luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym i kołem talerzowym i jego regulacja, głośna praca " mostu" to wina czego?
(ćwiczyłem z mostem z Żuka dobranie odpowiedniej grubości podkładek wymagało wiele prób).


Kaziu,luz wynosi od 0,15-0,25mm.Głośna praca to dopiero po rozebraniu skrzyni będzie wiadomo.Jak chcesz to ci mogę skrzynię w PDF wysłac,jest tego ok 8-mega.


Przyjaciele moich przyjaciół (t3 ) są moimi przyjaciółmi:).Ale zdarzają się wyjątki.602 404 615

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Wiktor
Kapral
Kapral
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2012, 14:55
Gender: None specified - None specified

Re: Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: Wiktor » 09 gru 2012, 19:15

mikesz pisze:
49_kazik pisze:Nie chcę zaśmiecać tematu, ale interesuje mnie określenie dopuszczalnego luzu międzyzębnego między wałkiem atakującym i kołem talerzowym i jego regulacja, głośna praca " mostu" to wina czego?
(ćwiczyłem z mostem z Żuka dobranie odpowiedniej grubości podkładek wymagało wiele prób).


Kaziu,luz wynosi od 0,15-0,25mm.Głośna praca to dopiero po rozebraniu skrzyni będzie wiadomo.Jak chcesz to ci mogę skrzynię w PDF wysłac,jest tego ok 8-mega.


Kaziu głośna skrzynia na przekładni głównej to napewno nie sprawa luzu tylko padnięte łożsko centralne na wałku atakującym.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2371
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Rozbieramy skrzynię 4-biegową

Postautor: dreg35 » 11 gru 2012, 21:11

no to niestety... dalej skrzyni nie rozbierzecie jak Marek nie zadziała... :read:
nie mogę wstawić nawet 40 zdjęcia a jest ich kolo 40 jeszcze do dodania... :dizzy:

Kaziu mam zdjęcia jak wyjąć pompę ale mam też problem techniczny... nie mogę znaleźć kabla do "szajsunga" Omni 1...
jak jutro zakupię to wrzucę...
a przez zbyt mały luz może się nawet nie obracać a przy zbyt dużym będzie hałasować... a można i stracić ząbki... :lollol:


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Dziś rozebrałem ... nie wiem czy złożę.”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość