1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 05 gru 2012, 22:40

na 4 biegu dopiero wywala cisnienie szok ale to chyba przez ten zawor


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 06 gru 2012, 8:39

Wg ostatniego nadal za mało pompuje. Próbowałeś sztangę podciągnąć trochę bardziej ? Bo rozumiem że nieszczelność masz usuniętą


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1524
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: t90 » 06 gru 2012, 10:09

To ja się dopytam o tę tabelkę.

Czy mi się wydaje, czy ilość paliwa podawana jest tylko dla 3 wtrysków? Czy ilość podawanego do cylindrów paliwa nie powinna być w miarę równa? Dlaczego wraz ze wzrostem obrotów spada ciśnienie doładowania ?



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 06 gru 2012, 12:46

t90 pisze:To ja się dopytam o tę tabelkę.

Czy mi się wydaje, czy ilość paliwa podawana jest tylko dla 3 wtrysków? Czy ilość podawanego do cylindrów paliwa nie powinna być w miarę równa? Dlaczego wraz ze wzrostem obrotów spada ciśnienie doładowania ?


To dawka całościowa. W grupie 8 masz kolumę 3 dawka - życzenie kierowcy - powinna być największa przy pedale w podłodze, 4 - ograniczenie momentu obrotowego - powinna być najniższa, 5 - ograniczenie dymienia powinna być wyższa od wartości w kolumnie 4 a niższa od wartości w kolumnie 3.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1524
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: t90 » 06 gru 2012, 13:29

Ech, co tabelka to coś nowego. A jak z MAP? Ewentualnie macie jakiś manual do tych tabelek. Będę przynajmniej wiedział co czytam.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 06 gru 2012, 18:22

nadal czekam na diagnoze Darka i zaslepke zamiast zaworu w kolektorze


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 06 gru 2012, 18:38

Sylwek nie ma co mówić więcej skoro nie zaślepiłeś jeszcze zaworu bezpieczeństwa lub nie wymieniłeś kolektora ssącego od JX...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 06 gru 2012, 19:41

no wiec sprzedaj mi ta zaslepke


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 06 gru 2012, 20:28

jak znajdę adres to jutro wyślę...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 25 gru 2012, 19:33

witam oto logi po zaslepieniu kolektora ssacego,co powiecie teraz bo jest lepiej ale jeszcze nie to,pierwsze to dynamiczne ,a drugie na postoju z rozgrzanym silnikiem.
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_108860.html


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 28 gru 2012, 20:36

Spróbuj skrócić trochę dźwigienkę na turbinie i wtedy zrób dynamicznie 011 wg mnie powinno być lepiej.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 28 gru 2012, 21:43

tzn kolego skrecic?bo ja mam odkrecona prawie na maxa


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 02 sty 2013, 19:22

Sylwek co to znaczy odkręconą prawie na "maxa" ???
prawie na "maxa" tak by wyglądało... przyjrzyj się grupie 011 i porównaj 2 z 3 pozycją powinna być prawie taka sama wartość...
na moich logach stoi zawór upustowy w turbinie...
ale widać przy okazji że turbinka od JX potrafi dmuchnąć 1,5 bez moda...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 02 sty 2013, 19:44

zorro pisze:tzn kolego skrecic?bo ja mam odkrecona prawie na maxa


tak jest skręć. Skręcaj stopniowo aż uzyskasz efekt.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 14 lut 2013, 19:28

mam nowe logi skróciłem sztange jak teraz jest cos lepiej do poprzednich rzeczy?
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_114429.html


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 14 lut 2013, 19:33

dreg35 pisze:Sylwek co to znaczy odkręconą prawie na "maxa" ???
prawie na "maxa" tak by wyglądało... przyjrzyj się grupie 011 i porównaj 2 z 3 pozycją powinna być prawie taka sama wartość...
na moich logach stoi zawór upustowy w turbinie...
ale widać przy okazji że turbinka od JX potrafi dmuchnąć 1,5 bez moda...

Darku ale ja nie mam turbiny od JX mam od 1z


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 14 lut 2013, 19:36

jakieś krótkie te logi. Jak widzisz lekko przesadziłeś. Trzeba teraz lekko odpuścić.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: szlonik » 14 lut 2013, 19:59

michal.uaz pisze:jakieś krótkie te logi. Jak widzisz lekko przesadziłeś. Trzeba teraz lekko odpuścić.


Michał ja Cię chyba trochę nie zrozumiałem...bo ja widzę niedoładowanie...zwłaszcza na górze obrotów...jakby dziura gdzieś była..


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 14 lut 2013, 20:02

Masz rację Wojtku bo dmucha zaledwie 1560 ... ale wiadomo ... zawór bezpieczeństwa na kolektorze ssącym a nie zwykła dziura...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: szlonik » 14 lut 2013, 20:03

ale byłem pewny, że Sylwek go zaślepiał....bo coś chyba nawet o zaślepkach rozmawialiście..


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 15 lut 2013, 6:49

zaslepiono kolektor juz dawno,skrecono sztange i chyba jest gorzej do poprzednich wskazan?


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 15 lut 2013, 6:55

michal.uaz pisze:jakieś krótkie te logi. Jak widzisz lekko przesadziłeś. Trzeba teraz lekko odpuścić.

dlaczego krotkie ,3 bieg od 1500-3000 o/min, kurcze juz zgłupialem gdzie przesadzilem?


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 15 lut 2013, 8:44

szlonik pisze:
michal.uaz pisze:jakieś krótkie te logi. Jak widzisz lekko przesadziłeś. Trzeba teraz lekko odpuścić.


Michał ja Cię chyba trochę nie zrozumiałem...bo ja widzę niedoładowanie...zwłaszcza na górze obrotów...jakby dziura gdzieś była..


Ja patrzylem na ta na samym dole. Bo gorne sa chyba stare tak mi wydawało


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 19 lut 2013, 20:15



Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 19 lut 2013, 20:31

Sylwek mnie wydaje się że jak robisz logi to używasz tej samej nazwy cały czas. A VAG dopisuje do istniejącego pliku ciągle twoje nowe pomiary. Tak by to wynikało z tego co ostatnio zamieściłeś.
Zrób loga tylko grupy 11 i i nazwij go jakoś inaczej i wtedy go zapodaj.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Układ przeniesienia napędu”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość