LPG do DJ??? opinie

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 03 sie 2010, 10:19

Jako że gaz jest tańszy, a na pewno wielu forumowiczów go ma, interesują mnie opinie, jaki to ma wpływ na żywotność silnika i czy z czasem nie okazuje się skórką za wyprawkę.
Wiem że na Tamtym forum są jakieś opinie na ten temat, ale są one dość stare.
Czy jest konieczne zakładanie instalacji z wielopunktowym wtryskiem, czy wystarczy instalacja z silnikiem krokowym?
O ile jest ekonomiczniejsza instalacja z bezpośrednim wtryskiem gazu i czy ona w mniejszym stopniu zmniejsza żywotność silnika?
Wiem że są tacy co jazdę na gazie uważają za jazdę na bawolich pierdach, ważne jednak są praktyczne uwagi.
Proszę o opinie.


Witam wszystkich starych znajomych.
aktual tel 788235135 lub +4746264945

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
strażakptm
Porucznik
Porucznik
Posty: 100
Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:47
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Libra

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: strażakptm » 03 sie 2010, 16:06

Na temat gazu pogadaj z Gerardem Magnum . On mi się wydaje najbardziej kompetentny i jezdzi na gazie.


Warszawa czerwony multiwan 2,1 DJ . białe cartago 1,6 TD

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dariusz
Chorąży
Chorąży
Posty: 38
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:25
Gender: None specified - None specified

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: dariusz » 03 sie 2010, 17:29

Witaj małem w dj zwykły gaz jezdzi sie b. fajnie walnełem na starym silniku 80tys. i na po remonicie 70tys wywalał uszczelke wargowa i wymieniłem na 1,8 20v.proponował bym raczej sekwencjie było by jeszcze lepiej.wiecej na gg tel. pozdrawiam


Gorzów Wlkp. 694 528 170 gg 5179547

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: magnum » 04 sie 2010, 9:21

Hmm... co do LPG ,busa mozna ubrać w każdy rodzaj instalacji gazowej
jedynie czego NIEMOŻNA zrobic !, to zmusić go do jazdy na oparach gazu ,bo sie zemści peknietą głowicą lub
dziurawym zaworem
Busina musi palić od 14 przy spokojnej jeżdzie do 20 przy kotłowaniu
Co do trwałosci ,to naprawde cieżko coś wywnioskowac na 20 letnich silnikach
generalnie raczej dobrze znoszą gazowanie


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 08 sie 2010, 7:33

Z tego co czytam i rozmawiam, wynika że gaz znoszą dobrze, problemem jest tylko jakość gazu...
chciałbym tylko aby silnik wytrzymał jeszcze 200tys a nie 80


Witam wszystkich starych znajomych.
aktual tel 788235135 lub +4746264945

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 593
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Grzegor » 08 sie 2010, 20:25

Witam
Siatkon - miałem DG zagazowanego - zrobiłem na nim 270 000 km - i jeszcze jeździł - z tego co wiem jeździ do dziś . Nawet jeśli zrobisz na nim 80 Kkm - to za różnice kosztów lekko licząc możesz kupić 5 DJ -tów :)
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 19 gru 2011, 18:38

odgrzewam starego kotleta...
Jak instalacja do DJ??
Blos?
pełny wtrysk?
czy ktoś ma możne pełny wtrysk gazu w DJ?
Porównuję sobie zużycie gazu w mojej Corsie na mono wtrysku i kolegi matizie na pełnym wtrysku - pełen wtrysk górą, możne nawet o 2 litry!!
jak to będzie w busiku?


Witam wszystkich starych znajomych.
aktual tel 788235135 lub +4746264945

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 593
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Grzegor » 20 gru 2011, 2:48

Witam
Ja osobiscie wstawił bym blosa , aczkolwiek jest z tym w busie troche zabawy , zreszta mikser w dj tez sie zakłada dupowato.
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: magnum » 21 gru 2011, 9:52

Też polecał bym ci Blosa , bo w DJ ,bedzie problem z wysterowaniem instalacji sekwencyjnej . Na Blosie podobniez jest ciut większe spalanie ,ale zminimalizowane jest ryzyko wystrzału


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 21 gru 2011, 19:26

Pewnie problemy w tym tkwią, że nie ma sondy lambda?
Mosze sie popytać gaziarzy ....
Blos chyba wychodzi troche na ++ cenowo niż pełny wtrysk??


Witam wszystkich starych znajomych.
aktual tel 788235135 lub +4746264945

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Tomi
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 25 lip 2010, 16:38
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Tomi » 07 sty 2012, 22:34

nie wiem czy BLOS'a jeszcze mozna legalnie zainstalować.

najprosciej to zrobic jak sie ma zwykła instalacje w aucie, wywalamy tylko mikser i wkładamy BLOS'a (nowy ok 400zł)


właśnie ma ktoś jakies doświadczenia z sekwencją w DJ? Sonde można łatwo dołożyć, ale jak to sie potem sprawuje, spalanie, dynamika?


Multiwesta 87' DJ+AAP+BLOS :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: magnum » 08 sty 2012, 9:51

To nie tylko sonda , musi być moduł wykonawczy i dodatkowe zawory do powietrza ,zeby zubozyć mieszanke .
Jak byś podłączył teraz sonde , to by pokazała bardzo bogatą mieszanke .
Blos ,nigdy u nas nie był legalny


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 16 sty 2012, 15:55

pogadałem trochę z gaziarzami
Mówią, że wtrysk można bez problemu założyć, Sterownik STAG 4 nie potrzebuje sondy lambda, zalecają jakieś szybsze wtryski "Magic" do tego proponują mi reduktor "shark"
Taki zestaw to cena 2200 - 2400zł. Trochę boli.
W busie gaz łatwo ukryć... Jednak nie lubię chałtury.
Co myślicie?



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Tomi
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 25 lip 2010, 16:38
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Tomi » 17 sty 2012, 17:19

cena chyba średnia dla instalacji sekwencyjnych.

osobiscie nie bardzo przepadam za sekwencją ze względu na elektronike, której nie lubie w aucie, bo przy zwykłej instalacji działanie to czysta fizyka i musi działać, jak elektrozawór dziala :)

ale coś za coś, teoretycznie na sekwencji powinien lepiej pracować i mniej palić, własnie ciekawe o ile by palił mniej i jak z mocą by było.

Gdybym nie miał wcześniej gazu w busie i wolne 2tys PLN to mysle, ze mimo wszystko pokusiłbym sie na sekwencje.


Multiwesta 87' DJ+AAP+BLOS :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: magnum » 17 sty 2012, 21:05

Jesli są centralki które niewymagają sygnału z sondy ,to jak najbardziej zakładaj .
Bedziesz musiał czasami odwiedzić pana z monitorkiem ,celem kalibrcji instalacji ,ale "nieboli "bardziej regulacja zwykłej.
Niech ci zmotają odcięcie pompy paliwa (chociaż niebędą chcieli i wymyslali tyś.powodów ,to niech to zrobią )


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1524
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: t90 » 23 wrz 2012, 11:28

Hejo,

@Grzegor. Jakie ty butle sobie wstawiłeś pod samochód?



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 593
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Grzegor » 23 wrz 2012, 12:15



Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1822
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: wezuwiusz3 » 23 wrz 2012, 13:58

A ja w przeciwieństwie odradzał bym zakładanie gazu.
1) Parownik trzeba regenerować co 2 lata (inaczej przepuszcza i jeżdzisz na własne rezyko wysadzenia siebie i innych w powietrze)
2)Nie wszędzie wjedziesz kuchenka turystyczną(garaże podziemne, i.t.p)
3)Za granicą nawet w Niemczech masz inna końcówkę do napełniania gazu(kłopot )
4)Przegląd techniczny droższy o 60 zł
5)Homologacja na butlę tylko 10 lat
6)Koszt założenia instalacji na pełnym wtrysku ponad 3 kawałki
7)O promie możesz zapomnieć
8)filtry wymieniasz co 3 miesiace inaczej zatyka je parafina (spadaja osiągi,wzrasta zużycie)
8)Nie dopuszczalna jest jazda z minimalną ilością gazu jak 50 % inaczej woda sie odkłada.
9)Świece ,kable zapłonowe i filtr powietrza muszą być w nienagannym stanie
10)Wizyty u gaziarza co 3 miesiące ,a nawet jak jesteś przewrażliwiony,że szarpie,prycha i.t.p to co tankowanie.
11)głowica,zawory,tłoki szybciej się eksploatują.

Ogólnie gaz jest do dupy.
Jak by Pan Bóg chciał żebyśmy jeżdzili samochodami na gazie,to wymyślił by kuchnię turystyczną na kółkach.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 618
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: siatkon » 23 wrz 2012, 16:37

wezuwiusz3 pisze:A ja w przeciwieństwie odradzał bym zakładanie gazu.
1) Parownik trzeba regenerować co 2 lata (inaczej przepuszcza i jeżdzisz na własne rezyko wysadzenia siebie i innych w powietrze)
2)Nie wszędzie wjedziesz kuchenka turystyczną(garaże podziemne, i.t.p)
3)Za granicą nawet w Niemczech masz inna końcówkę do napełniania gazu(kłopot )
4)Przegląd techniczny droższy o 60 zł
5)Homologacja na butlę tylko 10 lat
6)Koszt założenia instalacji na pełnym wtrysku ponad 3 kawałki
7)O promie możesz zapomnieć
8)filtry wymieniasz co 3 miesiace inaczej zatyka je parafina (spadaja osiągi,wzrasta zużycie)
8)Nie dopuszczalna jest jazda z minimalną ilością gazu jak 50 % inaczej woda sie odkłada.
9)Świece ,kable zapłonowe i filtr powietrza muszą być w nienagannym stanie
10)Wizyty u gaziarza co 3 miesiące ,a nawet jak jesteś przewrażliwiony,że szarpie,prycha i.t.p to co tankowanie.
11)głowica,zawory,tłoki szybciej się eksploatują.

Ogólnie gaz jest do dupy.
Jak by Pan Bóg chciał żebyśmy jeżdzili samochodami na gazie,to wymyślił by kuchnię turystyczną na kółkach.

Kto Ci takich bzdur na opowiadał!!!???
Coś podobnego myślałem kiedyś, założyłem gaz do corsy b i jestem z niego zadowolony.......
kolega ma w matizie srednie spalanie 6,3l na 100km ....
Na niejednym promie byłem,.... nie widziałem jeszcze parkingu z zakazem wjazdu lpg, wiem że gdzieś tam są... ale ile? Przejazd pod kalałem La manche jest co prawda trochę droższy...
A jak komuś benzyna z baku wycieknie to jest bezpiecznie??? dopiero może być sobótka..



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: magnum » 23 wrz 2012, 21:19

wezuwiusz3 pisze:A ja w przeciwieństwie odradzał bym zakładanie gazu.
1) Parownik trzeba regenerować co 2 lata (inaczej przepuszcza i jeżdzisz na własne rezyko wysadzenia siebie i innych w powietrze)
2)Nie wszędzie wjedziesz kuchenka turystyczną(garaże podziemne, i.t.p)
3)Za granicą nawet w Niemczech masz inna końcówkę do napełniania gazu(kłopot )
4)Przegląd techniczny droższy o 60 zł
5)Homologacja na butlę tylko 10 lat
6)Koszt założenia instalacji na pełnym wtrysku ponad 3 kawałki
7)O promie możesz zapomnieć
8)filtry wymieniasz co 3 miesiace inaczej zatyka je parafina (spadaja osiągi,wzrasta zużycie)
8)Nie dopuszczalna jest jazda z minimalną ilością gazu jak 50 % inaczej woda sie odkłada.
9)Świece ,kable zapłonowe i filtr powietrza muszą być w nienagannym stanie
10)Wizyty u gaziarza co 3 miesiące ,a nawet jak jesteś przewrażliwiony,że szarpie,prycha i.t.p to co tankowanie.
11)głowica,zawory,tłoki szybciej się eksploatują.

Ogólnie gaz jest do dupy.
Jak by Pan Bóg chciał żebyśmy jeżdzili samochodami na gazie,to wymyślił by kuchnię turystyczną na kółkach.



Aleś teraz wymyślił :lollol:
Nie mieszaj Boga w konstruowanie aut i kuchenek :heristical:
Jezdżę autami na gaz prawie od początku od kiedy jest w polsce , i miałem dużo mniej awarii istalacji gazowej niż paliwowej
Raz do roku przegląd instalki spuszczenie oleju z parownika , a filterki można wymienić raz na rok albo dwa


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: dreg35 » 25 wrz 2012, 5:13

wezuwiusz3 pisze:A ja w przeciwieństwie odradzał bym zakładanie gazu.
1) Parownik trzeba regenerować co 2 lata (inaczej przepuszcza i jeżdzisz na własne rezyko wysadzenia siebie i innych w powietrze)
2)Nie wszędzie wjedziesz kuchenka turystyczną(garaże podziemne, i.t.p)
3)Za granicą nawet w Niemczech masz inna końcówkę do napełniania gazu(kłopot )
4)Przegląd techniczny droższy o 60 zł
5)Homologacja na butlę tylko 10 lat
6)Koszt założenia instalacji na pełnym wtrysku ponad 3 kawałki
7)O promie możesz zapomnieć
8)filtry wymieniasz co 3 miesiace inaczej zatyka je parafina (spadaja osiągi,wzrasta zużycie)
8)Nie dopuszczalna jest jazda z minimalną ilością gazu jak 50 % inaczej woda sie odkłada.
9)Świece ,kable zapłonowe i filtr powietrza muszą być w nienagannym stanie
10)Wizyty u gaziarza co 3 miesiące ,a nawet jak jesteś przewrażliwiony,że szarpie,prycha i.t.p to co tankowanie.
11)głowica,zawory,tłoki szybciej się eksploatują.

Ogólnie gaz jest do dupy.
Jak by Pan Bóg chciał żebyśmy jeżdzili samochodami na gazie,to wymyślił by kuchnię turystyczną na kółkach.



1. mój parownik ma 8l at i jeździ bez problemów
2. tu zgoda wiele garaży podziemnych na terenach zamkniętych uchwałą zarządu wprowadziło taki zakaz...
3.tak ale możesz wyposażyć się w swoją przejściówkę planując podróż zagraniczną... w Austrii i Włoszech sam musisz sobie zatankować gaz i u nas też to nastąpi...
4.fakt ale jazda tańsza ... mój pali tyle samo gazu co benzyny na 100
5.nic nie trwa wiecznie... przegląd auta robisz co rok... a tu butle co 10 więc jak dla mnie spoko...
6.koszt jest zależny od samochodu instalacji i instalatora...
7.nie miałem jeszcze problemów na promie... nikt nie pytał mnie o gaz...
8.odcina gaz i koniec jazdy więc jadę zatankować ...
9.masz rację ale czy tylko na gazie???
10.nic nie trwa wiecznie a wyliczyć tego akurat precyzyjnie się nie da... padały silniki bez LPG a te z LPG jeżdżą jeszcze...

ja założyłem do westy i nie narzekam choć upierdliwe jest to że przejeżdżam około 180 i muszę tankować... mały zbiornik pod siedzeniem...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
robert2211
Chorąży
Chorąży
Posty: 37
Rejestracja: 15 kwie 2010, 21:20
Gender: None specified - None specified

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: robert2211 » 29 wrz 2012, 13:57

witam mam dj na zwykłym gazie dla mnie jazda na gazie nie robi większej różnicy niż na benzynie jest to raczej kwestia dobrego wyregulowania dobrze ze GERARD blisko mieszka a spalanie no cóż od 17 duzo ale to jest automat i tak być musi jak mówi Gm co do sekwencji to wszyscy mówią że jest lepsza ale ja z sekwencją nikogo jeszcze nie spotkałem a co do strzału to na rok miałem jeden



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1822
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: wezuwiusz3 » 30 wrz 2012, 21:30

Czyli jak zwykle .Ile użytkowników tyle opini i oto właśnie chodzi co nie??.
Miałem do tej pory 3 pojazdy zagazowane.Zaczynałem jazdę na gazie jak kosztował 1,15.pamiętacie to??.To były czasy.Paliwo nie dużo droższe.Pierwszy to Żuk na instalacji Landi (jeszcze ze sterowaniem ssania gazu),drugi to jednopunktowiec z Emmą gaz,a 3 Lovato na pełnym wtrysku.Co do ostatniego nie mogę się wypowiedzieć,bo auto kupiłem do remontu ,ale w chwili zakupu chodziło bardzo dobrze.Samochód wkręcał się na obroty,żadnej różnicy.Poprzednik spalanie duże , mimo że motor 1,6 ,łykał około 14 l gazu.Za szlaka nie szło go ustawić ,a mimo że mu wymieniłem na nowe kable,świece filtry,potrafił zdechnąć na środku skrzyżowania i nie odpalić.Kończyło sie to wstydem i spychaniem na pobocze.Żuczek....No cóż nie wymagajmy zbyt wiele.Spalanie 17L,przebierał jak stara K... jak by sie miał rozlecieć,ale jeżdził i zarabiał.
Kuzyna córka założył nowy gaz do Fiata Marei.Klnie na to jak świat stoi.Spalanie nierówne,ciągłe wizyty u gaziarzy,szarpie,przerywa i kicha.Na gazie nie idzie gówna uruchomić,trzeba zacząć na benie aż się nie rozgrzeje,bo inaczej jak mu zdejmie nogę z gazu to potrafi zdechnąć i nie odpalić.To samo co i z moją dedrą.
Nie wiem od czego to zależy ,ale myślę że za dużo zachodu na zaoszczędzenie paru PLN.Założenie instalacji też kosztuje i ile trzeba jeżdzić ,żeby sie zwróciła.
Ropa zdaje mi się najodpowiedniejszą alternatywą.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 593
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: Grzegor » 30 wrz 2012, 22:05

Ja jak miałem zagazowanego ogórka to gaz tankowałem po 17 groszy - pamietasz to ?
:)
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1524
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: LPG do DJ??? opinie

Postautor: t90 » 01 paź 2012, 4:55

A ja pamiętam jak nie tankowałem. :D



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Układ przeniesienia napędu”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość