silnik 1Z a AFN (i dyskusja mTDI czy elektronika)

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik 1Z a AFN (i dyskusja mTDI czy elektronika)

Postautor: zorro » 21 maja 2011, 1:16

kolego coś mi się nie chce wierzyć w te spalanie zwłaszcza w mieście.I na dodatek na pompie 9mm. :confused: :confused:


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrejjjj
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 maja 2011, 8:27
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Sagittarius

Re: silnik 1Z a AFN (i dyskusja mTDI czy elektronika)

Postautor: andrejjjj » 21 maja 2011, 20:17

Pełny zbiornik(pierwsze odbicie pistoletu) - przejechane 920 kilometrów i dotankowane do pierwszego odbicia pistoletu(wyszło 51 litrów), napewno jest różnica w zatankowaniu, bo odpowietrznik w zbiorniku różnie działa, zależy jak stoi auto itd.
Wychodzi 5,6 litra, ale z 10 litrów mogło być różnicy przez ten odpowietrznik, może więcej, może mniej, nie mam jak tego sprawdzić. Ponad 500 kilometrów była trasa, reszta miasto i krótkie odcinki do pracy.

-- 1 lip 2011, o 12:17 --

doszło jeszcze troszke kombinacji przy pompie i auto jeszcze lepiej jeździ, spalanie.... wzrosło do 9-10L miasto :|


mTDI - bez dymu nie ma mocy :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post
  • Cieknacy silnik
    autor: Kubsonch » 25 cze 2017, 12:37 » w Silnik, sprzęgło
    6
    909
    autor: dreg35 Wyświetl najnowszy post
    19 lip 2017, 5:21

Wróć do „Układ przeniesienia napędu”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość