silnik AAZ

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 24 paź 2010, 16:58

nie nie widac bąbli,


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 25 paź 2010, 10:18

Więc tak, byłem dzisiaj jeszcze raz przyjrzeć się tej "bestii", wszystkie węże ciepłe oprócz tego co idzie do chłodnicy od termostatu, nie ma możliwości u mnie inaczej założyć paska na pompę, mam wąski pasek, szeroki idzie od alternatora do sprężarki oraz na koło rozrządu,po nagrzaniu do 100 odkręciłem korek dolałem na max, i idą bąbelki malutkie, czyżby to była jednak głowica?
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, 12:40 przez t90, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Jak babcię kocham! Ortografia !!! Interpunckja !!! Trochę przecinków.


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 26 paź 2010, 11:22

wiec auto odstawione do mechanika,czekam na diagnoze.pzdr


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: silnik AAZ

Postautor: magnum » 26 paź 2010, 21:46

Albo, pompa leniwa, nie tłoczy


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 28 paź 2010, 21:41

Gerard pompa wydajna,narazie sciągnieta glowica uszczelka oki,wylatuje jedna komora,narazie glowica poszla do zmiany uszczelnien,planowania ,naprawy komory,a i bedzie sprawdzona jeszcze cisnieniowo,ale czy to mogło byc problemem?ta komora grzewcza?co to ma wspolnego z chłodzeniem


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2410
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: silnik AAZ

Postautor: dreg35 » 29 paź 2010, 12:27

zorro pisze:Gerard pompa wydajna,narazie sciągnieta glowica uszczelka oki,wylatuje jedna komora,narazie glowica poszla do zmiany uszczelnien,planowania ,naprawy komory,a i bedzie sprawdzona jeszcze cisnieniowo,ale czy to mogło byc problemem?ta komora grzewcza?co to ma wspolnego z chłodzeniem



nic...
wygląda na niedrożność ...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 29 paź 2010, 12:55

o Darku,niedroznosc?to czemu smiga na dużym oki?


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2410
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: silnik AAZ

Postautor: dreg35 » 31 paź 2010, 16:06

zorro pisze:o Darku,niedroznosc?to czemu smiga na dużym oki?



nie widzę samochodu ale dla mnie tak to wygląda...
poczekamy co powie mechanik który widzi...
jakie uszczelnienia zmieniasz w głowicy jeśli nie sprawdzałeś jej na szczelność...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 31 paź 2010, 19:13

Darku głowica poszla do wyspecializowanego zakładu zajmujacego sie głowicami,zamowilem usługe,sprawdzenia szczelnosci ,zamontowanie komory grzewczej wymiane uszczelnien zaworowych oraz planowanie.


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2410
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: silnik AAZ

Postautor: dreg35 » 31 paź 2010, 21:12

zorro pisze:no i problem,silnik wogóle sie nie grzał okazało sie że nie ma termostatu,po włozeniu termostatu jest kłopot,po rzejechaniu 10 km zonie zaczelo wywalac płyn przez odpowietrznik na zbiorniczku,węże na silniku napuchnięte że nie idzie scisnąc temperatura płynu 110.doradzcie coś.



z tego co piszesz to sprawa była prosta... walnięty termostat który założyłeś albo pompa wody albo niedrożność układu lub pęknięta głowica lub blok...
ostatnie trzy najmniej w/g opisu prawdo-podobne bo pisałeś że nie ma bomlowania ale jednak jest ciśnienie w układzie...
nadal stawiam na niedrożność... wzrost ciśnienia spowodowany wzrostem temp.
ciekaw jestem co będzie i mam nadzieję że napiszesz jak się uporasz...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 31 paź 2010, 23:02

no napewno napisze,a tym bardziej Darku pisałem w pośćie wyżej ze jednak malutkie bąbelki idą


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 02 lis 2010, 14:20

witam dostałem telefon z firmy regenerujacej głowice ze była szczelna ale mocno pogięta.Następny post po włożeniu do auta.pzdr


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1523
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: silnik AAZ

Postautor: t90 » 02 lis 2010, 16:03

:clap: :good: :clap: :good: :clap: :good:



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 03 lis 2010, 0:55

Rozumiem Marku że ten aplauz,to z powodu że już wiecej nie bede pisał?bo nie wiem jak rozumieć Twoją wypowiedz?Czy może cieszysz sie ze moja małożonka bedzie miała sprawne pedzidło


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1523
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: silnik AAZ

Postautor: t90 » 03 lis 2010, 1:23

Jest postęp :biggrin:



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: zorro » 12 lis 2010, 17:41

wiec tak kolejne info,głowica założona i mechanik walczy 2 dzień,bo dalej te same objawy :banghead:


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2410
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: silnik AAZ

Postautor: dreg35 » 12 lis 2010, 19:43

zorro pisze:wiec tak kolejne info,głowica założona i mechanik walczy 2 dzień,bo dalej te same objawy :banghead:



niezłe ale ja też walczę nieraz kilka dni... ostatnio z takim Krzychbusem i małym obcym elemencie w układzie powietrza...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Krzychbus
Kapitan
Kapitan
Posty: 190
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:12
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: silnik AAZ

Postautor: Krzychbus » 13 lis 2010, 6:53

niezłe ale ja też walczę nieraz kilka dni... ostatnio z takim Krzychbusem i małym obcym elemencie w układzie powietrza...[/quote]


Dzięki temu elementowi w układzie powietrza znam wszystkie ciśnienia w silniku :grin:


Szukasz części do busa dzwoń 502 473 992

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mikesz
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 548
Rejestracja: 30 mar 2010, 8:00
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: silnik AAZ

Postautor: mikesz » 18 paź 2011, 6:06

Ciekawość mnie zżera,jak ta sprawa się zakończyła,co było przyczyną nadmiernego grzania się płynu?


Przyjaciele moich przyjaciół (t3 ) są moimi przyjaciółmi:).Ale zdarzają się wyjątki.602 404 615

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
vwik
Major
Major
Posty: 414
Rejestracja: 13 lis 2011, 18:52
Gender: None specified - None specified

Re: silnik AAZ

Postautor: vwik » 18 paź 2011, 7:04

Miałem podobny problem z wywalaniem wody i gotowaniem się , głowica do sprawdzenia wszystko ok, nowa uszczelka i to samo. Pomogła wymiana chłodnicy , była tak zamulona , że nie przepuszczała dostatecznej ilości płynu . Golf MK1


Nie sposób nie zauważyć ostatnimi czasy wzmożonej aktywności tych którzy na co dzień nie wiele mają do napisania, nie wspominając już o niesieniu pomocy innym. Taki sobie cytat :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ przeniesienia napędu”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość