Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girling 60

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girling 60

Postautor: Grzegor » 14 maja 2010, 1:10

Witam
Chciałbym się z Wami podzielić wynikiem mojej 2 letniej walki z upgrade przednich hamulców.
Trwało to tak długo z dwóch powodów - traktuje to jako hobby i zajmowałem się tym kiedy miałem czas i ochotę , poza tym zostałem trochę "wpuszczony w maliny" kilkoma publikacjami w sieci .
Kiedy założyłem do busa felgi 16" z oponami 205/80 - jakość hamowania drastycznie spadła - zacząłem szukać pomysłu jak temu zaradzić i znalazłem w necie takie rozwiązanie :
http://www.vwrx.com/forum/index.php?topic=173.0
http://www.syncro.ca/tech/audibrakes.htm
Wydawało się że jest to idealne rozwiązanie , skompletowałem sobie wiec taki zestaw : 359
I byłem z niego bardzo zadowolony aż do próby montażu :blackeye:
Niestety przy instalacji tego zestawu wyszły na jaw fakty o których nikt nie wspomina w powyższych publikacjach :
1. Nie każda felga pasuje na ten zestaw - i nie chodzi tu o rozmiar (min.15") ale o kształt - zacisk wystaje mocno ponad płaszczyznę montażu felgi (ok 9mm)
2. Klocki wystają poza tarcze ok 5mm
3. Zmieszczą się tam dużo większe tarcze - 288 mm
Opcją było dołożenie pod felgę dystansu ok 10 mm - powodowało to że nakrętki "łapały" szpilki na 4,5 obrotu .
Dystans pod jarzmo , dystans pod felgę , za krótkie szpilki - nie podobało mi się to rozwiązanie , postanowiłem poszukać innych tarcz .
Znalazłem takie :
http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Detail.aspx?ModelIDMaster=67029
Maja większe otwory pod szpilki ale poza tym są prawie idealne.
Problem otworów rozwiązałem wytaczając tuleje długości 8mm oraz fi zewnętrznym 16,5 a wewnętrznym 14 mm i zakładając je na szpilki .
Potrzebny był też dodatkowo krótki wężyk miedziany oraz blaszka/ uchwyt do ustalenia połączenia z wężykiem elastycznym - blaszkę zdjąłem z busowych zacisków .
Po zamontowaniu - "na sucho" wszystko pasowało idealnie , niestety jazda próbna ujawniła że tarcze są za bardzo spasowane i po rozgrzaniu zaczynają ocierać o jarzma i zaciski. Problem ten został rozwiany przez przetoczenie tarcz na wymiar 285 mm.
Wszystko działa teraz bardzo dobrze - hamulce z kołami 16" działają lepiej niż fabryczne z kołami 14" - jestem bardzo zadowolony z efektu :biggrin: .
Wgląda to tak :
358 352 347 344
350 354 353 346
1246

Reasumując:
potrzebne materiały :

zaciski Girling 60 - 2 szt
jarzma do zacisków G60 - 2 szt
tarcze 288x25 code brembo : 09.6934.14 - 2 szt
śruby M16x60 o twardości co najmniej 10,9 - 4 szt
nakrętki M16 o twardości co najmniej 10,9 - 4 szt
nakrętki M16 na kontry - 4 szt
podkładki M16 twarde - 8 szt
przewody hamulcowe miedziane ok 15 - 20 cm długości - 2 szt
Blaszki podtrzymujące łączenie przewodów - 2 szt
tuleje 14x16,5x8mm - 10 szt

Modyfikacje :
Jarzma zacisków trzeba rozwiercić na rozmiar i rozstaw otworów w busowych :
1244 1243

ponadto trzeba je przeszlifować w miejscu gdzie stykają się ze zwrotnicą :
1245

Tarcze zostały przetoczone na średnicę 285 mm

Blaszki mocujące przewody hamulcowe zdjęte z busowych zacisków trzeba rozwiercić wiertłem fi 8 i odpowiedni wygiąć żeby elastyczna cześć przewodów dobrze pracowała :
1247

Minimalna wielkość felgi to 15 cali , ponieważ zacisk nie wystaje poza płaszczyznę montażową felgi - kształt felgi jest praktycznie bez znaczenia .

Na koniec chciałem podziękować kolegom : Kefir200 - za dotrzymanie słowa - niby normalna rzecz ale nie wszystkim się dziś zdarza , T90 za nocne rozmowy, no i przede wszystkim Dreg35 za pomoc bez której całe przedsięwzięcie by się nie udało :)
pzdr

Zapraszamy do zapoznania się z tym artykułem w Bazie wiedzy busomania.pl
link artykułu: http://www.busomania.pl/kb.php?a=6
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 20:48 przez t90, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód: Dodanie linku do artykuły w Bazie wiedzy


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 14 maja 2010, 15:11

Więc mamy opisany komplet :-) Ale swoją drogą. Jeśli klocki wystają 5mm za tarczę, to jakim cudem tarcza tarła o zacisk ??? powiedz jeszcze jak zachowuje się pedał.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 14 maja 2010, 16:32

t90 pisze: Ale swoją drogą. Jeśli klocki wystają 5mm za tarczę, to jakim cudem tarcza tarła o zacisk ???.


Jak napisałem powyżej - klocki wystawały o 5 mm przy zastosowaniu tarczy od Audi -o średnicy 276mm - dlatego zastosowałem tarcze od Galaxy/Sharana/Alhambry o średnicy 288mm co rozwiązało ten problem.
Pedał jest taki sam jak przed zmianą - nie czuje jakiejś specjalnej różnicy .
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 14 maja 2010, 19:45

Jej, ale głupia jestem ....

To już rozumiem, co było nie tak.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 19 maja 2010, 20:50

Grzesiu,te same tarcze jezdza w Pasku B5...slyszales/slyszaliscie cos o zestawieniu tarcze i zaciski od passata B5..? Darek chyba jezdzi na takim kpl..


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 19 maja 2010, 21:05

Wiemy i myślimy nad tym. Jeszcze jakiś czas. Jak będę znał wszystkie szczegóły, to się podzielę. Ale po wstępnych obliczeniach, taniej wychodzi (lub przynajmniej na tym samym poziomie) założyć zestaw z paska B5 niż kupować nowe do busa ... To ci dopiero niespodzianka.

http://picasaweb.google.pl/marek.stanislawski/HamulcePrzod#



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 19 maja 2010, 21:12

Mikoda robi takie fajne wiercone..?


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 19 maja 2010, 21:20

Owszem, problem polega na tym, że 60%tarcz produkowanych przez Mikodę odkształca się . Mają kiepski stop, nie wytrzymały na temperaturę.

Brembo też robi tarcze nacinane, przy czym nie są dedykowane stronie samochodu. Komplet kosztuje około 500 złotych. Inna firma to zdaje się EBC, ale nazwy nie jestem pewien. No i te tarcze są dostępne tylko na zamówienie.

A co do Mikody, hasło Red'a o tych tarczach sportowych do T3 (że niby 1:1) to właśnie Mikoda. Problem polega na tym, ze Red zapomniał sprawdzić jakie konkretnie są to tarcze. A są to tarcze 278mm, czyli starego typu.

upssss, wymsknęło się.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 19 maja 2010, 21:29

Witam
Temat hamulcy z B5 jest mi nieznany - oprócz tego ze wiem o takim zestawie u Darka i u co najmniej jeszcze jednego kolegi - teraz już nie pamiętam dokładnie kogo .
Rozmawiałem tez kiedyś na ten temat z Mario 44 - on też mysli o takim zestawie .
Darek w rozmowie ze mną twierdził ze mój zestaw hamuje lepiej - ja z ocenami wstrzymam się aż będzie gotowy też tył i zmienione servo .
pzdr
ps
nie widziałem w specyfikacji tarcz które mam założone Passata :/


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 19 maja 2010, 21:35

No ale ja generalnie chce odejsc od traczopiast...Nawet Darek juz mi przywiozl stare tarcze do stoczenia i zrobienia piast pod nowe hamulce..a przy okazji masz moze wymiar takiej wytoczonej piasty ,ktora pasuje pod passata 288mm..??


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 19 maja 2010, 21:52

Ja mam syncro.
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 19 maja 2010, 21:53

Lepiej zakup tarcze i dopasuj. Może się też okazać, że będzie za mało tarczo-piasty do średnicy wewnętrznej docelowej tarczy (lub też modelu / numeru części). W tedy nie będziesz miał możliwości wycentrowania tarczy na piaście. Rozwiązania są dwa.
1. Kombinować z dorobieniem centry (to może być trudne ze względu na kształt takiego elementu)
2. Wykonać minimum trzy, z najlepiej pięć tulejek a fi wew. 14.1mm i fi zew. 15.6 mm (ale te wymiary są czysto teoretyczne, najlepiej mierzyć na docelowych częściach)

No i zostaje jeszcze jedna sprawa. Szpilki, ich długość etc. Generalnie mogą być wkręcane ("sportowe" z ograniczeniem) lub wbijane. Prawda jest taka, że o ile nie masz Syncro lub 2WD z piastami z SA, to jest sporo problemów do rozwiązania, takich, na które Grzegor siłą rzeczy nie natrafił.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 19 maja 2010, 21:58

nie natrafil bo ma syncro...czyli kupic nowe tarcze od passata i kombinowac z piasta..? ale tarcza ma w miejscu montazowym 8mm grubosci..rozumiem,ze o tyle powinienem stoczyc piaste...?


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 19 maja 2010, 22:00

Toczysz tylko po obwodzie. W ten sposób, żebyś na piastę mógł nałożyć tarczę, ale też nie za dużo, bo nie będziesz miał wycentrowanej tarczy.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 19 maja 2010, 22:06

a nie wycentruje sie na srubach..?


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 19 maja 2010, 22:16

Jakbym to wszystko miał robic jeszcze raz to bym zrobił jeszcze inaczej.
Trzy lata temu walczyłem ze szpilkami - wymieniałem je na dłuższe żeby założyć alufelgi . Z przodu zakładałem szpilki od żuka które staczałem na rozmiar otworów w piaście , Teraz bym rozwiercił otwory w piascie do fi 16,4 szpilki stoczył na 16,5 wprasował je na miejsce i obyłoby sie bez tulejek :)
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 19 maja 2010, 22:37

Termos, nie wycentrujesz na szpilkach (zapomnij o śrubach, więcej ich nie będziesz używał bo nie powiesisz tarczy) bo szpilka to M14x1.5 a otwór w tarczy na szpilkę ma 15.6 mm.

Co do toczenia, coś takiego (lub podobnego) musisz uzyskać:
tarczo piasta przed przetoczeniem.jpg
tarczo piasta po przetoczeniu.jpg


Grzegor, dlaczego wszyscy uparli się na te szpilki od Żuka ? Przecież na rynku szpilek i szpileczek jest dowolna ilość, w dowolnym kolorze. Są Czarne oksydowane, są zwykłe, są nawet z nierdzewki. Są wbijane i wkręcane ... Po co utrudniać sobie życie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 19 maja 2010, 23:08

Pisałem to juz kilka razy , ale napisze jeszcze raz - po pierwsze - mozna je kupic po 1,5 PLN a nie po 12 , a po drugie - ważniejsze są zrobione z porządnego materiału , a od czasu jak kupiłem nakrętki od firmy która oferuje te szpilki o których piszesz i okazało sie że to ostatni shit nie wierze już w te produkty .
pzdr
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 18:44 przez Grzegor, łącznie zmieniany 1 raz.


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 20 maja 2010, 19:33

Marku,dzieki za porade..;-) i rysunki..


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1516
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: t90 » 25 maja 2010, 16:25

To się pochwalę. Wczoraj wylicytowałem o takie cuda (zostało tylko zapłacić i czekać na przesyłkę):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Powyższe to właśnie tytułowe zaciski Girling 60. Więcej informacji graficznych gromadzę i będę gromadził tu: galeria modyfikacji G60



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 25 maja 2010, 19:26

Szpaner
Moje wyglądały tak :
IMG_6648.jpg

:biggrin:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 25 maja 2010, 19:58

To w jakim aucie siedzialy te zaciski...?


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 591
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: Grzegor » 25 maja 2010, 20:41

termos pisze:To w jakim aucie siedzialy te zaciski...?

osobowym ?


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
termos
Porucznik
Porucznik
Posty: 120
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:29
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: termos » 25 maja 2010, 20:48

:good:


VW T3 Bluestar HE TDi+ASL mit Sperren TEL 510 849 948

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2368
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Wentylowane przednie hamulce na bazie zacisków Girlig 60

Postautor: dreg35 » 25 maja 2010, 21:04

http://www.syncro.ca/tech/audibrakes.htm
termos zapoznaj się z tym co Grzegor przedstawił ... jest tam wszystko o co pytasz...
ogólnie Audi S2


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ hamulcowy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość