TDI i 7/32+0,78

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

TDI i 7/32+0,78

Postautor: dreg35 » 15 kwie 2012, 17:25

Dziś właśnie skończyłem walkę z syncro i była pierwsza jazda...
syncro dostało nową skrzynię i most 7/32 oczywiście z blokadami i decuplerem oraz silnik 1,9TDI z sprzęgłem 228 i rozrusznik z Glolfa TDI...
zestaw wymaga jeszcze pieszczot... brak pełnej mocy i wibracje miedzy 50-65 ale ostatecznie na majówkę można jechać jakby czasu zabrakło na kosmetykę... ;)


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: szlonik » 15 kwie 2012, 17:27

Fiu fiu... :clap:


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mechanik007
Porucznik
Porucznik
Posty: 87
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: mechanik007 » 15 kwie 2012, 17:31

No ładnie, też mi się marzy most w syncro 7/32, ale to sprawa bardzo deficytowa.


Volkswagen Multivan T3 LLE, AAP+078+ AAZ tuning oraz Srebne Syncro T3 Multivan TDI AFN, 2 blokady + decoupler :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Klekot
Porucznik
Porucznik
Posty: 108
Rejestracja: 18 sty 2012, 19:41
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Virgo

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: Klekot » 15 kwie 2012, 18:23

lecisz z robota :grin: a nie tak dawno go zabierałeś.no,no :good:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
multimati
Kapitan
Kapitan
Posty: 192
Rejestracja: 27 mar 2010, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: multimati » 15 kwie 2012, 18:27

Muszę się tym przejechać :grin:


SYNCRO 1,9TDI+0.216+IC 2 BLOKADY+DEC AAN + 0,78 TYCHY GG 1386866 TEL 889 072 706

http://picasaweb.google.com/multimati/

https://picasaweb.google.com/105661992922078764420

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
siatkon
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 617
Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: siatkon » 22 kwie 2012, 10:57

mam standard 4,86 bawiłem się w orkę syncro - da się ale jest na biegu terenowym za szybki. na 7/32 będzie jeszcze szybszy - w terenie będzie gorzej.
na tym moście co mam i silniku DJ ( lepsze sprzęgło niż w dieslu - manewrowanie z ciężka przyczepą pod górkę jest trudne.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: dreg35 » 20 maja 2012, 3:23

no to dziś dalszy ciąg modyfikacji syncro...
nie sztuka rozpędzić trzeba jeszcze zatrzymać...
a więc zmodyfikowałem hamulce przednie na bazie G60 w/g planu Grzegora uk-ad-hamulcowy/wentylowane-przednie-hamulce-na-bazie-zaciskow-girling-60-t181/
ja jednak trochę zmodyfikowałem i uprościłem ... montaż zajął mi tylko 2 godziny a efekt rewelacja... :clap:
Zdjęcie0125.jpg

jeśli będą pytania to odpowiem bo Grzesiek chyba wszystko opisał ...
ja miałem szpilki ori więc nie trzeba było dotaczać tulejek...
do zamocowania jarzma do zwrotnicy zastosowałem śruby 14/1,5 od mocowania kółka na wale korbowym bo takie akurat miałem po ręką...
koła 16 ori bez żadnych dystansów i komplikacji... :amen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 590
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: Grzegor » 20 maja 2012, 18:32

:good:
Napisz moze konkretnie co zrobiłes inaczej niz ja oprócz centrowania tarczy ?
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
mechanik007
Porucznik
Porucznik
Posty: 87
Rejestracja: 06 paź 2010, 21:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aries

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: mechanik007 » 20 maja 2012, 20:28

Powoli przymierzam się też do zrealizowania tematu hamulców w moim syncro....

Możesz Darku trochę przybliżyć więcej szczegółów projektu...? Albo zamiast przybliżać to czy przygotowałbyś mi zaciski, abym mógł to zrobić w wersji plug and play? Jak z tarczą- obyło się bez toczenia jej?


Volkswagen Multivan T3 LLE, AAP+078+ AAZ tuning oraz Srebne Syncro T3 Multivan TDI AFN, 2 blokady + decoupler :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Grzegor
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 590
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:50
Gender: Male - Male
Zodiac: Capricorn

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: Grzegor » 20 maja 2012, 21:06

Patrząc na zdjęcia - raczej nie obyło się bez toczenia .
pzdr


Grzegor---Vanagon/Eastfalia Syncro '90 Powered by subaru RS MY 06/11 2,5 NA ---- GG:10684896 Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: dreg35 » 20 maja 2012, 21:24

tarcza ma zdjęte ze średnicy 6mm.
ale nie frezowałem jarzm zacisków ani otworów w zwrotnicy...
nagwintowałem otwory w jarzmach na 14/1,5 a otwory w zwrotnicy przepiłowałem trochę bo rozstaw jest inny...
jak miałem gotowe przetoczone tarcze to montaż od początku do końca zajął mi 2 godziny z wypiłowaniem otworów w zwrotnicy...
zacisków nie ma co przygotowywać jeśli gumki żyją a jedynie nawiercić jarzma i kupić pilnik okrągły 14mm. stoczyć tarcze... kupić przewody hamulcowe twarde... ja zastosowałem miedziane o długości 10cm. a i to trzeba było je zwinąć co widać na zdjęciach...
bez toczenia tarcz się nie da jeśli nie chcemy dorabia dziwnych adapterów...
ja nie umiem pisać co zrobiłem... umiem zrobić ale jak macie pytania to pytajcie postaram się odpowiedzieć konkretnie...
zaciski G60 to do tej pory najlepsze rozwiązanie jakie zakładałem... dzięki Grześkowi...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
tomalimonkey
Chorąży
Chorąży
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2016, 19:18
Gender: Male - Male
Zodiac: Scorpio

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: tomalimonkey » 21 lis 2016, 12:16

dreg35 pisze:Dziś właśnie skończyłem walkę z syncro i była pierwsza jazda...
syncro dostało nową skrzynię i most 7/32 oczywiście z blokadami i decuplerem oraz silnik 1,9TDI z sprzęgłem 228 i rozrusznik z Glolfa TDI...
zestaw wymaga jeszcze pieszczot... brak pełnej mocy i wibracje miedzy 50-65 ale ostatecznie na majówkę można jechać jakby czasu zabrakło na kosmetykę... ;)


Hej, co bylo przyczyna tych wibracji w okolicach 60km/h? Bo mam to w samo w swoim busie po przekladce na 1Z... :/ Ponizej ani powyzej nie wpada w rezonans... Wymienilem nawet poduszki tlumika, bo byly urwane ale to nie pomoglo :/


VW T3 1,6TD->1,9mTDi + 3H + ATE57 (w toku)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: dreg35 » 22 lis 2016, 5:45

u mnie ?... musiałem poprawić łapę silnika przy podstawie filtra oleju i wał napędowy...krzyżak stanął...
napisz coś więcej o silniku ...
zdejmowałeś wał...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
tomalimonkey
Chorąży
Chorąży
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2016, 19:18
Gender: Male - Male
Zodiac: Scorpio

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: tomalimonkey » 22 lis 2016, 8:31

Nie mam busa syncro, więc wał i krzyżak odpadają :) Silnik włożony 1,9mTDi (1Z) na czesciach od JX'a - tj, sprzęgło,łapy, kolektory, turbo... Jedynie alternator razem z łapą jest od TDi'ka. Skrzynia 4-biegowa jakas wolna... A co dokładnie było z tą łapą? Poducha do wymiany czy jakos trzeba łapę wzmocnić?


VW T3 1,6TD->1,9mTDi + 3H + ATE57 (w toku)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: dreg35 » 23 lis 2016, 5:26

jeśli łapy zostały z JX i prawa łapa przy podstawie filtra oleju pasowała to patrz na poduszki silnika i skrzyni a jak nic nie znajdziesz to wróć do pompiarza...
były TDI które tą łapę miały na 4 śruby i trzeba było przerabiać...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
tomalimonkey
Chorąży
Chorąży
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2016, 19:18
Gender: Male - Male
Zodiac: Scorpio

Re: TDI i 7/32+0,78

Postautor: tomalimonkey » 23 lis 2016, 7:06

Łapy są od JX'a, pasowały plug & play :) A do pompiarza sie wybieram niedlugo, bo fakt, mam za późno wtrysk ustawiony... Dzięki za pomoc! :)


VW T3 1,6TD->1,9mTDi + 3H + ATE57 (w toku)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Chwalę się (aka. "Co dziś zmieniłeś w swoim Busie")”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość