partactwo i druciarstwo w busie

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
Snellius
Kapitan
Kapitan
Posty: 161
Rejestracja: 29 mar 2010, 10:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: Snellius » 26 maja 2010, 18:22

namierzylem dzis kolejna wspaniala mysl poprzedniego wlasciciela. mianowicie wpial w instalacje przekaznik, zeby prad do rozruchu nie szedl przez stacyjke tylko przez przekaznik, pewnie wiele osob ma ta modyfikacje, ale do rzeczy. w sumie od poczatku jak go kupilem mialem co jakis czas problemy z odpalaniem (bendix cykal ale rozrusznik nie krecil) aku ok, rozrusznik ok itd. po grzebaniu we wszystkim zaskakiwalo i odpalal. dzis znow to samo, wkurzylem sie wykrecilem jeszcze raz rozrusznik (chyba juz z 8;p) na krotko kreci jak wsciekly, posprawdzalem mase (nawet wczolgalem sie i ta przy skrzyni przeczyscilem jeszcze raz) wszystko gra a on dalej nie kreci. niewiem czemu nie wpadlem moim laickim mozgiem na to wczesniej, ale odpialem przekaznik i sprobowalem na "krotko", oczywiscie odrazu zakrecil! co sie okazalo koles polatal kable do tego przekaznika z jakis kawalkow, i przy stykach bylo ok ale dalej te kable sobie wesolo lataly i jak im sie chcialo to sie stykaly, a jak chcialy mnie doprowadzic do furii to sie rozlaczaly wrrr... ciekawe ile jeszcze niespodziewanek znajde;p :worried: :fright: :shock:


VW T3 86' 1.9TDI 1Z + ABB 0,78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Krzychbus
Kapitan
Kapitan
Posty: 190
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:12
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: Krzychbus » 26 maja 2010, 18:48

Przekaźnik dobra rzecz Dreg mi zamontował do JX-a a przy zmianie na TDi nagle przekaźnik padł ile się Darek :duel: a;e dał radę i dalej jest zamontowany :good:


Szukasz części do busa dzwoń 502 473 992

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1523
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: t90 » 26 maja 2010, 19:51

Przekaźnik polecam, sam tak mam, ale fakt, kable są całe. To dużo daje w busie, gdzie instalacja jest aż śmiesznie długa i oryginalnie prąd musi śmigać z tyłu na przód a potem znów na tył. W ten sposób dajesz nowy, pełnowartościowy kabelek, czyli dysponujesz większym prądem rozruchowym a dodatkowo jest szansa, że stacyjka się nie przetopi, co się zdarza.



T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
maruch
Porucznik
Porucznik
Posty: 125
Rejestracja: 29 mar 2010, 4:01
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: maruch » 27 maja 2010, 5:31

Hm... A możecie dokładnie opisać, co z czym połączyć, jaki przekaźnik etc.? Coś takiego może być przydatne...



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: zorro » 27 maja 2010, 5:54



Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Snellius
Kapitan
Kapitan
Posty: 161
Rejestracja: 29 mar 2010, 10:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Cancer

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: Snellius » 27 maja 2010, 6:44

zorro to co podales jest odnosnie swiatel. ja pisalem o rozruchu. wieczorkiem cos skrobne i jakis rys postaram sie wkleic, chyba ze ma ktos juz?


VW T3 86' 1.9TDI 1Z + ABB 0,78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: zorro » 27 maja 2010, 7:07

sorki pomyliłem się :banghead:


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
t90
Administrator
Administrator
Posty: 1523
Rejestracja: 22 mar 2010, 2:36
Gender: Male - Male
Zodiac: Leo

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: t90 » 27 maja 2010, 7:50




T3 '86 1.6D (CS) -> 1.7D (KY) -> 1.9TD (AAZ + BOOSTPIN 1,6TD) + 3H -> AAP (agonia, kto go przytuli?)
T3 '90 2.1 (SS) na podtlenku LPG w sekwencji + ASL

Trzeba myśleć praktycznie, dopóki nie przyjdzie czas, że można już zacząć myśleć niepraktycznie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: partactwo i druciarstwo w busie

Postautor: andrzejk » 23 paź 2010, 20:25

Z braku stacyjki od 1,6d założyłem od benzyniaka i za tablicowy załącznik jak w starym starze lekko go kamuflując jest anty kradzieżowy :grin:


Andrzej

VW Bus T3, 1982 r.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Chwalę się (aka. "Co dziś zmieniłeś w swoim Busie")”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość