Koło zębate pompy wtryskowej

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1765
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Koło zębate pompy wtryskowej

Postautor: wezuwiusz3 » 11 kwie 2018, 19:55

Mam pytanie dotyczące koła zębatego pompy wtryskowej .
Czy była jakaś różnica po między kołem z jednym otworem pod kołek klinujący do ustawiania rozrządu ,a kołem z dwoma otworami.Chodzi mi czy gdyby przyłożyć obydwa koła do siebie to czy otwory w obu kołach będą się idealnie pokrywać.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2337
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Koło zębate pompy wtryskowej

Postautor: dreg35 » 12 kwie 2018, 4:14

ilość zębów była taka sama więc nie ma znaczenia ...różnica polegała na umiejscowieniu znaku kontrolnego z drugiej strony koła...jak nie zapomnę to zrobię zdjęcie...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Silnik, sprzęgło”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość