Pompa do JX

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1820
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Pompa do JX

Postautor: wezuwiusz3 » 21 sty 2016, 22:10

Witam mam pytanie dotyczące części w pompie wtryskowej do silnika JX.
Pytanie dotyczy widocznego na zdjęciu z tyłu baniaczka.Do czego on służy i jak prawidłowo on ma być podłączony ,ponieważ ma dwa wyjścia na podłączenie cienkiego przewodu.U mnie jeden podłączony jest tak jak w opisie do kolektora ssącego ,a z drógiego króćca który nigdzie u mnie nie jest podłączony,zauważyłem,że nakapało mi na głowicę olejem.Na dodatek jest to jeszcze stary olej,bo jest bardzo czarny
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2417
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Pompa do JX

Postautor: dreg35 » 22 sty 2016, 5:32

LDA ... ma mieć podłączony tylko górny króciec do kolektora ssącego a dolny ma być luzem...
służy do zwiększania ilości podawanego paliwa jak turbo pompuje ... to tak w skrócie...
w środku jest membrana i jak jest do bani to z turbo wycieka tamtędy olej...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1820
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Pompa do JX

Postautor: wezuwiusz3 » 22 sty 2016, 11:37

Dzięki Dareczku,jak zwykle za szybką odpowiedż.Czyli u mnie LDA jest walnięte i czeka mnie rychło wymiana.Na razie nie leje się z niego ciórkiem,ale parę kropel musiało polecieć ,bo jak widać na zdjęciu jest plama oleju.Ostatnio podjeżdżałem pod górkę 30st pochylenia i dałem mu na trójce dosyć ostro,bo w połowie wrzuciłem już 4 bieg ,żeby posprawdzać jak się zachowywać to wszystko będzie i czy na 4 odczuje jakoś specjalnie w spadku mocy.
Na razie plamę starłem i trzeba będzie kontrolować czy się to powtórzy.
A czy u Was w momęcie włączenia się turbiny,odczuwacie jakoś specjalnie że zaczęła turbina doładowywać??.Pytam bo w osobówce wyrażnie to odczuwałem,takie odejście na prędkości ,a tutaj tylko na mocy odczuwam,Łatwiej pokonuje wzniesienia,tam gdzie na 3 musiałem nieżle gnieść ,żeby wyjechać,teraz wystarczy np.pół gazu i wychodzi ,ale szału nie ma.Pewnie za to odpowiada u mnie to LDA,ale ile tracę na tym???,nigdy nie jeżdziłem T3 z TD. :no2:

Przy okazji będę musiał jeszcze sprawdzić to LDA czy trzyma.W necie jest nawet pokazane jak sprawdzić szczelność m



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ paliwowy i wydechowy, ogrzewanie dodatkowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość