Pompa wtryskowa numery

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
Kamila
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 lut 2016, 13:03
Gender: None specified - None specified

Pompa wtryskowa numery

Postautor: Kamila » 16 lut 2016, 13:27

Witam,
Mam problem z pompą wtryskową do T3.
Padła. :/
Muszę teraz kupić nową. Stara miała numer 0460494152
Na aukcjach znalazłam różne pompy ale każda o innych numerach. Czy ma znaczenie jaka kupie??
Jeśli tak to jak mam szukać czegoś dobrego?
Dziękuję za każdą odpowiedz



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: wezuwiusz3 » 16 lut 2016, 14:47

Każa jedna ma inny numer.Pompy różnią się budową.W środku
.Inna będzie do 1.9,inna do 1.6 a jeszcze inna pod TD.
Napisz pod jaki silnik pompę potrzebujesz.Pompy trzeba szukać świeżej tzn.nie leżakowanej,bo jeżeli jeżdżone było na BIO,to na bank nie bedzie robiła ciśnienia i trzeba będzie ją oddać do regeneracji.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Kamila
Szeregowy
Szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 lut 2016, 13:03
Gender: None specified - None specified

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: Kamila » 16 lut 2016, 14:51

Do t3, silnik 1.6 d.
Czyli może być każda pompa do 1.6d (t3 czy golf) o kazdych numerach? Tylko skąd pewność ile Leżała u kogoś kto sprzedaje..



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: dreg35 » 16 lut 2016, 19:30

Kamila pisze:Witam,
Mam problem z pompą wtryskową do T3.
Padła. :/
Muszę teraz kupić nową. Stara miała numer 0460494152
Na aukcjach znalazłam różne pompy ale każda o innych numerach. Czy ma znaczenie jaka kupie??
Jeśli tak to jak mam szukać czegoś dobrego?
Dziękuję za każdą odpowiedz


według mnie to numery pompy od JX czyli 1,6TD...
co stało się z Twoją?
chyba znajdę jeszcze pompę do JX bez LDA choć leży u mnie trochę i nie dam gwarancji że będzie działać... 1/2 roku temu działała...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: wezuwiusz3 » 16 lut 2016, 20:55

Kamila pisze:Do t3, silnik 1.6 d.
Czyli może być każda pompa do 1.6d (t3 czy golf) o kazdych numerach? Tylko skąd pewność ile Leżała u kogoś kto sprzedaje..


Jeżeli to wolno ssący 1.6d to podejdzie z każdego silnika 1.6 czy to VW czy Audi.
Byle tylko nie miał na głowiczce puchy LDA,bo bedziesz musiała podcinać w klapie silnika dziórę
Pytanie tylko dlaczego miałaś założoną pompę z TD do wolno ssącego silnika.
Zrób może zdjęcie Twojego silnika i tej pompy bo coś tu nie gra.

Darku pompę czy robi ciśnienie łatwo sprawdzić samemu bez przyżądów.Wystarczy tylko założyć do samochodu pompę i rurki inaczej poprzykręcać,tak żeby można było dokręcić do nich wtryski.To w sumie 15 min roboty.
Z odpowietrzeniem też nie ma problemu jak masz zwykłą ręczną pompkę z zaworkiem zwrotnym(gruszkę)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: dreg35 » 17 lut 2016, 5:46

Darku pompę czy robi ciśnienie łatwo sprawdzić samemu bez przyżądów.Wystarczy tylko założyć do samochodu pompę i rurki inaczej poprzykręcać,tak żeby można było dokręcić do nich wtryski.To w sumie 15 min roboty.
Z odpowietrzeniem też nie ma problemu jak masz zwykłą ręczną pompkę z zaworkiem zwrotnym(gruszkę)

nie tylko to czy ciągnie jest jedynym parametrem ...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1786
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: wezuwiusz3 » 17 lut 2016, 18:21

Jak pół roku temu działała pompa,to na 99% sprawna,ale żeby wykluczyć ten 1 % na to czy nie skleiło łopatkek w pompie ,to wystarczy chyba taka próba.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Arka1
Porucznik
Porucznik
Posty: 118
Rejestracja: 12 lis 2012, 19:44
Gender: None specified - None specified

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: Arka1 » 17 lut 2016, 21:14

Sposób na sprawdzenie pompy wstępnej.
1 Zamocować w imadle za blachę od tej 4 śruby.
2 Przykręcić króciec z wężem i lejkiem od strony ssącej.
3 Wkręcić śrubę z kilkoma ( 10 sz.t ) podkładkami miedzianymi w przelew- nie dokręcać.
4 Wlać do lejka paliwo i poczekać aż przelewem będzie wylatywało - dolewać paliwa do lejka. Jeśli samo nie będzie schodzić to punkt 6 i 8.
5 Dokręcić śrubę przelewu.
6 Zamocować koło zębate.
7 Podłączyć - do pompy a + do zaworka - powinno kliknąć.
8 Na koło założyć pasek zębaty, na ręce rękawiczki i ciągnąc pasek okręcać kołem.
9 Jeśli sekcja ssąco - tłocząca jest OK ( nie zastana- sklejona ) to z sekcji wysokiego ciśnienia powinno szprycować paliwo.
Przyjemnej pracy.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2362
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Pompa wtryskowa numery

Postautor: dreg35 » 18 lut 2016, 21:10

Arka1 pisze:Sposób na sprawdzenie pompy wstępnej.
1 Zamocować w imadle za blachę od tej 4 śruby.
2 Przykręcić króciec z wężem i lejkiem od strony ssącej.
3 Wkręcić śrubę z kilkoma ( 10 sz.t ) podkładkami miedzianymi w przelew- nie dokręcać.
4 Wlać do lejka paliwo i poczekać aż przelewem będzie wylatywało - dolewać paliwa do lejka. Jeśli samo nie będzie schodzić to punkt 6 i 8.
5 Dokręcić śrubę przelewu.
6 Zamocować koło zębate.
7 Podłączyć - do pompy a + do zaworka - powinno kliknąć.
8 Na koło założyć pasek zębaty, na ręce rękawiczki i ciągnąc pasek okręcać kołem.
9 Jeśli sekcja ssąco - tłocząca jest OK ( nie zastana- sklejona ) to z sekcji wysokiego ciśnienia powinno szprycować paliwo.
Przyjemnej pracy.


Dzięki Arku za wyjaśnienie sprawy podkładek...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
49_kazik
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 518
Rejestracja: 30 mar 2010, 11:24
Gender: None specified - None specified

Re: Pompa wtryskowa z JX naprawa LDA

Postautor: 49_kazik » 24 sie 2017, 18:33

Bardzo szybko otrzymałem puszkę LDA po naprawie (wymianie memmbramy) w Poznaniu (Arka1) Busikowi wróciło to czego mu brakowało :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


1,9 td, niebieski 1,7d czerwony

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ paliwowy i wydechowy, ogrzewanie dodatkowe”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość