Czy jest gdzieś zakład lub ktoś kto zajmuje się regeneracją bieżni na flanszach zabieraka pod zimmering??.
Mam problem z cieknącą skrzynią od lewej strony .Wymienianany był zabierak i nawet podmieniona flansza z innej skrzyni,ale też nie wiadomo czy na tej flanszy nie ciekło i po założonej do mojej cieknie .Czy może być inny powód że tam mi wycieka olej ?? zatkany odpowietrznik....banalne i sprawdzone,nadmierny luz międzyzębny między atakiem a trybem talerzowym?? Przyznam się że ustawiałem na kartkę papieru (gazetę) ale może za dużo luzu.,zimmering ciulowaty??,bo uszkodzony podczas montażu nie był ,wszedł równo i flansza też weszła bez większych kłopotów.
Flansza zabieraka.
Moderatorzy: t90, dreg35, magnum
- wezuwiusz3
- Generał
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
- dreg35
- Administrator
- Posty: 2488
- Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: Flansza zabieraka.
Można przetoczyć i nałożyć pierścień ale łatwiej wymienić i tyle...jeśli mówimy o 13...rys.nr.1
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/T2/ ... 7/57000#13
a wymieniałeś 19 na ryz.nr.2...może to teraz leci...
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/T2/ ... 1/42010#19
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/T2/ ... 7/57000#13
a wymieniałeś 19 na ryz.nr.2...może to teraz leci...
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/T2/ ... 1/42010#19
dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com


Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- wezuwiusz3
- Generał
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: Flansza zabieraka.
No mam nr.etki tego zabieraka i gdzie dalej szukać??.
Tego oringa nie ruszałem.Zimmering wydługałem bez odkręcania nakładki zabezpieczającej.
Myślisz że jak składałem skrzynię to mogłem ją uszkodzić??
A powiedz mi czy jest jakiś sposób ,żeby wyjąć tą nakładkę i ponownie ją wkręcić tak żeby luzu nie spierdzielić między atakiem ,a tr.głównym??.
Karrol w swoim poradniku internetowym doradza,żeby zwoje na gwincie mierzyć.,ale jakoś mnie to nie przekonuje.Luz ustawiałem na grubość kartki z gazety i na gramki dokręcałem lub popuszczałem w zależności jak mi się odbił ślad tryba.Dosłownie na setki milimetra.Nawet gazeta była mierzona mikrometrem.
Jedynie co mi przychodzi do głowy ,żeby mierzyć głębokość wkręconej tej nakładki przykładając na obudowę coś płaskiego(np.suwmiarkę i wkładając pomiędzy suwmiarkę na ten pierścień szczelinomierz.
A gdyby łożysko miało już dość ,to czy mogło by tam mi ciec??.Pamiętam że z początku po robocie było dobrze,nie ciekło,ale nie pamiętam kiedy zaczęło.Na pewno około roku już z tym tak jeżdżę,ale teraz zaczęło być słychać skrzynię.(po wywaleniu przegrody między częścią ładunkową a szoferką.Wcześniej zagłuszały to opony).
Tego oringa nie ruszałem.Zimmering wydługałem bez odkręcania nakładki zabezpieczającej.
Myślisz że jak składałem skrzynię to mogłem ją uszkodzić??

A powiedz mi czy jest jakiś sposób ,żeby wyjąć tą nakładkę i ponownie ją wkręcić tak żeby luzu nie spierdzielić między atakiem ,a tr.głównym??.
Karrol w swoim poradniku internetowym doradza,żeby zwoje na gwincie mierzyć.,ale jakoś mnie to nie przekonuje.Luz ustawiałem na grubość kartki z gazety i na gramki dokręcałem lub popuszczałem w zależności jak mi się odbił ślad tryba.Dosłownie na setki milimetra.Nawet gazeta była mierzona mikrometrem.

Jedynie co mi przychodzi do głowy ,żeby mierzyć głębokość wkręconej tej nakładki przykładając na obudowę coś płaskiego(np.suwmiarkę i wkładając pomiędzy suwmiarkę na ten pierścień szczelinomierz.
A gdyby łożysko miało już dość ,to czy mogło by tam mi ciec??.Pamiętam że z początku po robocie było dobrze,nie ciekło,ale nie pamiętam kiedy zaczęło.Na pewno około roku już z tym tak jeżdżę,ale teraz zaczęło być słychać skrzynię.(po wywaleniu przegrody między częścią ładunkową a szoferką.Wcześniej zagłuszały to opony).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- dreg35
- Administrator
- Posty: 2488
- Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: Flansza zabieraka.
mogłeś źle ustawić luz...mogłeś źle wcisnąć uszczelniacz...
gazetę mikrometrem powiadasz...
mierzyć gwint...po co skoro znamy skok i średnicę...
gazetę mikrometrem powiadasz...
mierzyć gwint...po co skoro znamy skok i średnicę...
dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com


Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- wezuwiusz3
- Generał
- Posty: 1843
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: Flansza zabieraka.
Z tym mierzeniem gazety mikrometrem oczywiście żartowałem.czyli gdyby był za duży luz to może mi się tak dziać??.
Bo jeżeli tak to całkiem jest to możliwe,bo z początku było dobrze,zamim się pewnie to dopasowało.
A właśnie.Jak to mierzyć znając skok gwintu i średnicę.??.(jaki jest ten skoki gwintu).
Bo jeżeli tak to całkiem jest to możliwe,bo z początku było dobrze,zamim się pewnie to dopasowało.
A właśnie.Jak to mierzyć znając skok gwintu i średnicę.??.(jaki jest ten skoki gwintu).
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość