Łożysko igiełkowe

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Łożysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 02 lis 2010, 10:32

Koledzy potrzebna mi fotka i jeżeli to możliwe numer katalogowy łożyska igiełkowego ,umieszczonego na wałku głównym skrzyni Iv zdolnym wybierakiem .Czyżby było zrobione z kleju i igiełek .Z mojego został tylko fragment ,a czegoś podobnego dotąd nie spotkałem. Dziękuję za pomoc . :scratch: :huh:

//a może koszyczek zrobił się z osadu i smaru? Niżej zdjęcia:

http://img686.imageshack.us/i/zdjcie001zr.jpg/

http://img23.imageshack.us/i/zdjcie000by.jpg/


Andrzej

VW Bus T3, 1982 r.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2393
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Lożysko igiełkowe

Postautor: dreg35 » 02 lis 2010, 18:53

koszyk był plastykowy... 2 rolki i przerwa... dwie rolki i... itd...
jak znajdę czas to zrobię jutro zdjęcie...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Tygryscb
Chorąży
Chorąży
Posty: 59
Rejestracja: 18 wrz 2010, 16:01
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: Tygryscb » 04 lis 2010, 18:42

Wychodzi na koszyk bez przerwy. Dolny wybierak wiec mniejsza średnica.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 05 lis 2010, 18:38

Dziękuję za zaangażowanie łożysko mam obiecane,pozostaje problem klucza do nakrętki przy ataku. :)


Andrzej

VW Bus T3, 1982 r.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2393
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: dreg35 » 05 lis 2010, 19:02

280 chyba płaciłem za swój ... mogę dorobić jak chcesz...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 06 lis 2010, 21:02

Spytam u siebie na prowincji może będzie taniej, jak nie to się odezwę.Dzięki.


Andrzej

VW Bus T3, 1982 r.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 22 wrz 2014, 19:15

dreg35 pisze:280 chyba płaciłem za swój ... mogę dorobić jak chcesz...


Odgrzewając ,pochwalę się patentem na własne klucze do skrzyni biegów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 22 wrz 2014, 20:34

Odkręciłeś nakrętkę łożyska tym kluczem ?



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 22 wrz 2014, 21:06

Odkręciłem śrubokrętem,czyli trzeba było ją zniszczyć i tu Bardzo wielki pokłon dla drega ,ale zakręcałem właśnie tym kluczem .Myślę żę jak nie jest zniszczone zabezpieczenie,czyli jak ktoś go nie sklepał na amen to powinno tym pójść.Filtr oleju niejednokrotnie też bardzo ciężko idzie a da się tym go odkręcić.
Ten klucz działa na ścisk .Im ciężej się odkręca tym mocniej się dociskają łapki do odkkręcanej powierzchni.
Będę jednak dorabiał klucz.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 24 wrz 2014, 18:19

Dokręcić trzeba dość sporą siłą nie pamiętam ile Nm ,ale obawiam się że klucz od filtra jest za lichy .Lepiej niech ktoś bardziej doświadczony ode mnie Ci doradzi



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2393
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: dreg35 » 24 wrz 2014, 19:49

oj przejmujecie się siłą to wrzucę wam z ciekawości kawałek manuala do 4-biegowej jak powinniście składać w/g VW...

niestety nie wpuszcza mi MHT więc wrzucę tylko tekst...
kilka przyrządów jeszcze potrzeba prawda?



V › Transporter › DT 4D DU 5D DY 6D ACP ACR ABF ABB ABD ABH ACW ABE ALD › Manual gearbox › Final drive, Differential ›
Adjusting crown wheel and pinion
Adjusting crown wheel
(Adjusting differential)

The crown wheel only needs adjusting if

adjusting rings
gearbox housing
differential housing cover
differential bearings
differential housing
or
crown wheel and pinion
have been renewed.

Adjustment table => page 39-28.

Finding total screw-in depth "Stotal"

(Adjusting bearing preload)

Pinion out.

Note:

It is essential to the measurements that the roller bearing outer reces are pressed fully home. Press home if necessary.

Install differential complete with crown wheel. The crown wheel is on the left.
Fit dial gauge (3 mm) in bar VW 382/7 with an 18 mm extension VW 382/9 and zero with 3 mm preload.
Screw adjusting ring at crown wheel end in with VW 381/15 until its upper edge is 0.20 mm below surface of housing.
Screw other ring in with VW381/15 until the differential is held free of play and without preload.
Fit sleeve VW 381/5a on crown wheel side and lock it with hexagon nut.
Turn gearbox so that differential is at the top and place bridge VW 381/8 on the dowel pins.


Arrangement of tools when adjusting bearing preload

VW 381/8
VW 381/5a
VW 381/15
VW 382/9
VW 382/7
A = Torque gauge (0 - 600 Ncm)

Install torque gauge with a 19 mm socket. Turn differential in both directions while oiling the bearings with hypoid transmission oil.


→ Increase the bearing preload slowly by screwing in the adjusting ring (opposite end to crown wheel) with VW 381/15 while turning the differential rapidly and continue until the specified preload figure is reached.
Adjust as follows:
New bearings Used bearings*
Torque 300 - 350 Ncm 30 - 70 Ncm

* After running at least 50 km.



→ Measure provisional depth to which the adjusting rings are screwed in, "S1 and S2" (Stotal). Note the readings.
Mark adjusting rings (arrow) and do not interchange them.
Note:

If crown wheel and pinion are being reset, the pinion adjustment and check should now be carried out (see => page 39-30). Differential must be removed to do this.

Adjusting backlash

Pinion with S3 installed

Install differential and screw in adjusting rings on correct sides.
Fit spacer bridge VW 381/8. Turn the differential and at the same time screw the adjusting rings in until the provisional screw-in depth S1 and S2 is obtained again. In this way, the preload at the bearings which was obtained by the turning torque test is obtained again (Stotal).


→ Install measuring tools.
Press bracket VW 381/7 onto two crown wheel screws as far as it will go.


→ Fix pinion.
A = Screw M 8 x 125
Turn crown wheel to stop, set dial gauge to zero. Turn crown wheel in opposite direction and read off the backlash. Note the figure.
Take bracket off.
After turning crown wheel 90° each time, take three more readings.
Important:
If the readings obtained vary by more than 0.06 mm from one another, there is something wrong with the installation of the crown wheel or the gears themselves. Check all assembly operations and renew crown wheel and pinion if necessary.
Screw adjusting ring at opposite end to crown wheel out from the provisional screw-in depth "S2" and adjusting ring at ring gear end in by the same amount. The position of the adjusting ring at opposite end to crown wheel must be rectified after screwing in adjusting ring at crown wheel end because of the preload. Keep within a tolerance of ± 0.01 mm when doing this.
Note:

S1 + S2 must always add up to Stotal, otherwise the bearing preload has been altered.

Keep adjusting the rings until the backlash is 0.15 - 0.25 mm.
Note:

In order to obtain the required backlash quickIy, the measured backlash minus 0.20 mm can be assumed for the 1st setting of adjusting rings.

Checking backlash

It should be measured at four points 90° apart and should be 0.15 - 0.25 mm.

Note:

The individual readings must not differ from one another by more than 0.05 mm.


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 25 wrz 2014, 18:05

Myślę że nie ma co myśleć o dynamometrycznych kluczach ,jak się zakłada stare części.Doszło na swoje miejsce jest zakręcone do oporu,zabezpieczone i wydaje mi się że powinno być.Czas pokaże.
Co zaś tyczy się do regulacji to ...... wkładam kawałek cienkiego papieru między tryby i patrzę jak jest odciśnięty papier.Ma mieć odbicie na środku zęba i tyle.Nie mam serwisiowych gajgerów ,a nawet jak zrobię większy luz to lepiej niż za mały
Gdybym miał bliżej do Wawy ,to skrzynia wylądowała by u Drega ,a tak męczę się sam.Zjeżdziłem fachowców i każdy tylko machał ręką.
Na razie mam inne zmartwienie.Musiałem wydzierać jeszcze raz skrzynię ,bo na stole zdawało się że jest git ,a po zamontowaniu do samochodu wylazł luz na koronowym .Okazało się że satelita podtarta i muszę podłożyć podkłądkę.
Zamówiona ale co przyjdzie?? Na pewno w środku większa bo 40 mm nie 39,ale damy radę. :grin:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 05 paź 2014, 18:38

Darek obrazki jeszcze bym przetłumaczył :) a tak nawet nie wiem o co chodzi :blush: :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 05 paź 2014, 19:44

Mniej więcej tak to leci.....


V> Transport> DT 4D DU 5D 6D DY ACR AKP ABF ABH ACW ABB ABD ABE ALD> Ręczna skrzynia biegów> Przekładnia, różnica>
Regulacja korony i koło zębate
Regulacja koła talerzowego
(Różnica Regulacja)

Zębatce wymaga jedynie dostosowania jeżeli

regulacji pierścieni
obudowa skrzyni biegów
różnica pokrywa obudowy
Łożyska różnicowe
obudowa mechanizmu różnicowego
lub
Korona i koła zębate koła
havebeen odnowiona.

Tabela regulacji => strona 39-28.

Znalezienie całkowitą głębokość wkręcenia "Stotal"

(Regulacja napięcia wstępnego łożysk)

Pinion się.

Ocena:

Istotne jest, aby pomiary nie wałeczkowe Reces zewnętrzne są wciśnięte do oporu. Prasa do domu, jeśli będzie to konieczne.

Zainstalować różnicowy kompletny z kołem koronowym.Koło koronowe jest na lewo.
Wskaźnik dopasowanie pokrętło (3 mm) w napięcia wstępnego bar z VW 382/7 na 18 mm rozszerzenie VW 382/9 i zera z 3 mm.
Śrubę regulacyjną pierścienia na koła talerzowego końca się z VW 381/15, aż jego górna krawędź jest 00:20 mm poniżej powierzchni obudowy.
Wkręcić w pierścień z innego VW381 / 15, aż różnica jest utrzymywany bez luzu i bez napięcia wstępnego.
Fit VW rękaw 381/5 na stronie koła talerzowego i zablokować go z nakrętką.
Obróć przekładnię tak jak różnica w górnym i miejsce mostu VW 381/8 na kołków.


Gdy układ regulacji napięcia wstępnego Narzędzia łożyska

VW 381/8
VW 381/5
VW 381/15
VW 382/9
VW 382/7
= Pomiar momentu obrotowego (0 - 600 Ncm)

Zainstaluj dokręcenia z gniazdem 19 mm. Obróć różnicy w obu kierunkach podczas olejowania łożyska z oleju przekładniowego hipoidalnych.


→ Zwiększenie napięcia wstępnego łożysk poprzez powoli wkręcając pierścień regulacyjny (przeciwległym końcu ukoronować koło VW 381/15) z jednocześnie obracając różnicowy postępować szybko i dalej, aż do osiągnięcia określonego rysunku napięcie wstępne.
Wyregulować w następujący sposób:
Nowe łożyska zużyte łożyska *
Moment 300-350 Ncm 30-70 Ncm

* Po wykonaniu co najmniej 50 km.



→ Działanie tymczasowego głębokość, do której pierścienie nastawcze są wkręcone, "S1 i S2" (Stotal). Uwaga na odczyty.
Mark regulacji pierścienia (strzałka) i nie należy ich wymieniać.
Ocena:

Jeśli koło talerzowe i wałek ataku zostały zresetowane, regulacja koła zębate i sprawdzić shoulderstand teraz być przeprowadzone (patrz => strona 39-30). Różnica musi być usunięty, aby to zrobić.

Regulacja luzu

Koło zębate z S3 zainstalowany

Zainstalować różnicowy i wkręcić na prawidłowych regulacji pierścieni stron.
Fit spacer most VW 381/8. Obróć dyferencjał i jednocześnie przykręcić pierścień regulacyjny w do tymczasowego głębokość wkręcenia S1 i S2 jest ponownie uzyskać. W ten sposób obciążenie wstępne na łożyskach, które zostało uzyskane przez toczenie badania momentu obrotowego uzyskuje się ponownie (Stotal).


→ Instalacja narzędzi pomiarowych.
Naciśnij uchwyt VW 381/7 na dwóch śrub kół korona tak daleko, jak to możliwe.


→ Fix zębnika.
= Śruba M 8 x 125
Skręcić koła talerzowego zatrzymać, ustawić czujnik zegarowy na zero. Skręcić koła talerzowego w przeciwnym kierunku i odczytać luz. Zwróć uwagę na postać.
Zdjąć wspornik.
Po obróceniu koła talerzowego każdym razem o 90 °, ma trzy kolejne odczyty.
ważne:
Jeżeli otrzymane wyniki różniły się więcej niż 0.06mm od siebie, coś jest nie tak z instalacją koła talerzowego lub narzędzi siebie. Sprawdź wszystkie operacje montażu i odnowić koła zębate, czy korona i konieczne.
Śrubę regulacyjną pierścienia na przeciwległym końcu ukoronować koło się od tymczasowego głębokość wkręcenia "S2" i dostosowanie pierścień na koła koronowego końca w tę samą kwotę.Położenie pierścienia regulacyjnego na przeciwległym końcu ukoronować koła muszą być usunięte po skręceniu w regulacji pierścienia na końcu koła talerzowego: ze względu na napięcia wstępnego. Przechowywać z tolerancją ± 0,01 mm Gdy to robi.
Ocena:

S1 + S2 zawsze musi dodać do Stotal, inaczej napięcie wstępne łożyska został zmieniony.

Przechowywać regulacji pierścieni aż luz jest 0:15 do 00:25 mm.
Ocena:

W celu uzyskania kredytu konieczne luz quickIy, Pomiar luzu minus 0,20 można przyjąć za 1 ustawienie regulacji pierścieni.

Sprawdzanie luzu

Powinna być mierzona w czterech punktach co 90 ° i shoulderstand być 0:15 do 00:25 mm.

Ocena:

Poszczególne odczyty nie może odróżniać się od siebie o więcej niż 0,05 mm.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
andrzejk
Porucznik
Porucznik
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2010, 7:10
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: andrzejk » 06 paź 2014, 18:12

Bardzo dziękuję :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 06 paź 2014, 18:46

Nie ma za co .Od tego jest nasze forum żeby sobie pomagać. :good:
Muszę jeszcze poopisywać remont tej skrzyni,tylko że z czasem krucho.Pużnym wieczorem zawijam na kojo,a Niedziele na 3 tygodnie mam już z góry zaplanowaną przez moją połowicę.Nawet na ryby nie mam czasu wyskoczyć. :blackeye:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
powerpwlk
Kadet
Kadet
Posty: 1
Rejestracja: 23 cze 2016, 8:34
Gender: None specified - None specified

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: powerpwlk » 08 gru 2016, 20:24

Witam
Poszukuje oznaczenia łożyska wałka sprzęgłowego... tego co wchodzi w koło zamachowe, silnik jx, skrzynia 3h
Zabiłem starą skrzynie, bo nie miałem pojęcia, że tam coś idzie, ktoś złożył bez i tak samo założyłem ja, nową 3h do czasu aż wywaliło uszczelniacz :P

http://sklep-bus.pl/diesel/146-lozysko-pilotujace.html



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2393
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: dreg35 » 09 gru 2016, 6:56

026 105 313 lub 056 105 313 B albo 056 105 313 C


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Lorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 09 gru 2016, 10:40

Uszczelniaz nie poszedł dlatego że nie było łożyska igiełkowego.Na pewno ono tam jest ,bo byś nie dał rady założyć chociażby tarczy sprzęgłowej i prawidłowo ją ustawić.Masz najprawdopodobniej wyrobioną obudowę w dzwonie i odrzutnik oleju Ci wylata ,jak u kargula zamek w karabinie.Odrzutnik ma wejść bardzo ciasno,tak żeby sie nie przesówał.Miałem tak samo w swojej skrzyni.Wklejałem na kleju epoksydowym dwu składnikowym.metalbond.
Co się tyczy wałka sprzegłowego,możesz mieć włąśnie ten wałek podrobiony ,jak już doszło do tego ,że łożysko tak zapastowało,że go nie wyczuwasz palcem.Często dochodzi też do jego zatarcia i się po prostu rozlatuje.Może tak było w Twoim przypadku.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
rafalw115
Kapral
Kapral
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2016, 20:21
Gender: None specified - None specified

Re: Łorzysko igiełkowe

Postautor: rafalw115 » 19 gru 2017, 15:25

odgrzeje temat.
nie moge rozebrac skrzyni z dolnym wybierakiem tylny dekiel nie schodzi. idzie tylko 1,5cm
od ktorej strony mam sie zabrac za ta skrzynie zeby ja rozebrac , chce sprawdzisc i wymienic lozyska.
prosze o pomoc



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Łorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 19 gru 2017, 16:32

No i tu jest zabawa.Musisz dorobić sobie ściągacz,bo obudowa nie zlezie Ci z łożyska.
Acha i zapomnij o siłowym rozwiązaniu problemu ,bo będziesz latał za obudową.Łożysko zostaje na wałku,a schodzi sama obudowa.Jak będziesz chciał drzeć na siłę,to może Ci pęknąć gniazdo łożyska i po ptokach.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
rafalw115
Kapral
Kapral
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2016, 20:21
Gender: None specified - None specified

Re: Łorzysko igiełkowe

Postautor: rafalw115 » 19 gru 2017, 19:39

ale do czego sciagacz , a nie ma odkrecic nakredki na walku atakujacym i wtedy wyjdzie wszystko ?
jaka jest kolejnosc?



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1810
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Łorzysko igiełkowe

Postautor: wezuwiusz3 » 19 gru 2017, 21:32

Niestety nie,bo po kolei trzeba ściągać tryby.Od dupnej strony.Pisz do drega na pw.to Ci wszystko wyjaśni.Siedzi w tym na co dzień.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2393
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Łożysko igiełkowe

Postautor: dreg35 » 21 gru 2017, 5:40

rozbieranie można zacząć i od strony mostu...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
rafalw115
Kapral
Kapral
Posty: 6
Rejestracja: 07 gru 2016, 20:21
Gender: None specified - None specified

Re: Łożysko igiełkowe

Postautor: rafalw115 » 21 gru 2017, 7:45

Skrzynia rozebrana dzieki.
Obrazek



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Skrzynia biegów”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość