kolumna kierownicza
Moderatorzy: t90, dreg35, magnum
- oncki
- Sierżant
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2012, 14:53
- Gender:
- None specified
kolumna kierownicza
rozbierając pulpit musiałem poluzować całą kolumne kierowniczą i cos mi wyskoczyło chyba tzn mniejwiecej tak jak sie konczy plastik osłony kolumny jest jakby łączenie i tam jest taka spreżynka z taka blaszką i czy to powinno być schowane czy na wierzchu bo ta sprezyna jest od dołu zabezpieczona taką opasa i skrecone i niewiem czy to mi nie wyjechało wydaje mi się też ze przez to musze 2 razy wiecej krecic kółkiem przy okazji zapytam o wycieraczki bo działają tylko na jednym biegu a mam taki przełącznik ze na sammym dole mam czasówke pozniej do góry to jest 0 i dalej pierwszy i 2 bieg działaja tylko na 2 na inncyh chodzą po trochu i odzywa sie przkaznik 19 podmieniłem na inny i tez sie odzywa i czy to kwestia 2 złych przekaźników czy przełącznik do dupy
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- dreg35
- Administrator
- Posty: 2301
- Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
trudno wyjaśnić całą kolejność może pomoże Ci załącznik a dziś postaram się zrobić zdjęcie...
dziwne bo można odkręcić całą kolumnę raptem 4 śruby i nic nie ma prawa się rozpaść...
masz raczej mylne wrażenia że trzeba kręcić więcej niż było ... nie widzą opcji zmiany tego bez zmiany średnicy koła kierownicy lub ingerencji w przekładnię kątową bądź przekładnie kierowniczą...
wycieraczki ... najczęstsza przyczyna to zapieczone ośki w tulejach przez nadwozie...
kontrolka w dłoń i sprawdź czy prąd dochodzi do silniczka... albo włącz 1- bieg wycieraczek i pomóż im w pracy ręką... tylko z wyczuciem...
dziwne bo można odkręcić całą kolumnę raptem 4 śruby i nic nie ma prawa się rozpaść...
masz raczej mylne wrażenia że trzeba kręcić więcej niż było ... nie widzą opcji zmiany tego bez zmiany średnicy koła kierownicy lub ingerencji w przekładnię kątową bądź przekładnie kierowniczą...
wycieraczki ... najczęstsza przyczyna to zapieczone ośki w tulejach przez nadwozie...
kontrolka w dłoń i sprawdź czy prąd dochodzi do silniczka... albo włącz 1- bieg wycieraczek i pomóż im w pracy ręką... tylko z wyczuciem...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com


Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- oncki
- Sierżant
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2012, 14:53
- Gender:
- None specified
Re: kolumna kierownicza
silnik wycieraczek wymieniłem i przesmarowałem na najszybszym biegu smigają aż miło tylko ze na innych poruszaja sie o 1/3 ruchu i po chwili robia ruch dalej i tak sobie skaczą przy tym przkaźnik nr 19 wydaje dziwne dziwieki
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- magnum
- Generał
- Posty: 1067
- Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
- Gender:
- Male
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
Czy po wyłączeniu wycieraczki schodzą do końca (wracają), jak nie to uszkodzona jest krańcówka w silniczku.
A co do fajery ,to może rozpadło się te połączenie kłowe ?(znaczy się niezłożyłeś dokładnie)
A co do fajery ,to może rozpadło się te połączenie kłowe ?(znaczy się niezłożyłeś dokładnie)

ZNOWU DZIAŁA !!!
http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- dreg35
- Administrator
- Posty: 2301
- Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
magnum pisze:Czy po wyłączeniu wycieraczki schodzą do końca (wracają), jak nie to uszkodzona jest krańcówka w silniczku.
A co do fajery ,to może rozpadło się te połączenie kłowe ?(znaczy się niezłożyłeś dokładnie)
nawet jak kłowe się nie sprzęgło w otworach to nie pokręcisz 2-krotnie więcej...
dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com


Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- oncki
- Sierżant
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2012, 14:53
- Gender:
- None specified
- dreg35
- Administrator
- Posty: 2301
- Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
sprężyna nie powinna być widoczna ...
jak nie zapomnę to zrobię jutro fotkę...
jak nie zapomnę to zrobię jutro fotkę...
dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com


Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- oncki
- Sierżant
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 maja 2012, 14:53
- Gender:
- None specified
Re: kolumna kierownicza
czyli jak to zrobić wcisnąć do góry na chama ? czy trzeba jakos to rozebrac zeby sensownie złożyć ? i czemu to wypadło?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- magnum
- Generał
- Posty: 1067
- Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
- Gender:
- Male
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
Raczej w tym miejscu jest wszystko OK , szukaj innej przyczyny 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ZNOWU DZIAŁA !!!
http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- siatkon
- Pułkownik
- Posty: 617
- Rejestracja: 31 mar 2010, 18:51
- Gender:
- None specified
- Zodiac:
Re: kolumna kierownicza
A oprócz tego że wydaje ci się że 2x więcej musisz kręcić kółkiem to czy masz jakieś stuki nierównomierną pracę raz ciężej raz lżej itp.
Czy sprzęgło kłowe masz złożone dobrze. wszystko na swoim miejscu?? guma i 4 4 kły 2z góry 2 z dołu??
Czy sprzęgło kłowe masz złożone dobrze. wszystko na swoim miejscu?? guma i 4 4 kły 2z góry 2 z dołu??
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Wróć do „Oś przednia, mechanizm wyrównawczy, układ kierowniczy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość