Wspomaganie hydrauliczne do golasa

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
tomalimonkey
Chorąży
Chorąży
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2016, 19:18
Gender: Male - Male
Zodiac: Scorpio

Wspomaganie hydrauliczne do golasa

Postautor: tomalimonkey » 17 lut 2017, 13:05

Siemanko,
Kupilem jakis czas temu oryginalna maglownice od multivana ze wspomaganiem i mam zamiar w ciagu najblizszych paru miesiecy skompletowac czesci do przełożenia tego wszystkiego...

20161105_211343.jpg


I tu mam pare pytań:

- Drążki zostają takie same? Bo mam wszystko praktycznie nowe i nie chce ich wywalać...
- Ktore gniazdo w maglownicy jest cisnieniowe a ktore powrotne
- Jak wyglada laczenie maglownicy z kolumna kierownicy? Plug & play mozna po prostu podmienić magle? Nie mam luzow na obecnej konfiguracji. Auto reaguje juz przy malych ruchach kierownicą.

Ogolnie czego bede potrzebowal do takiej przekladki oprocz maglownicy, pompy, nowych węży, zbiorniczka?

pozdrawiam ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


VW T3 1,6TD->1,9mTDi + 3H + ATE57 (w toku)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1828
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: Wspomaganie hydrauliczne do golasa

Postautor: wezuwiusz3 » 17 lut 2017, 20:17

To zalezy czy masz stary czy nowy typ zawieszenia.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: Wspomaganie hydrauliczne do golasa

Postautor: dreg35 » 18 lut 2017, 17:52

- Drążki zostają takie same? Bo mam wszystko praktycznie nowe i nie chce ich wywalać... -drążki końcówki i osłony są te same...
- Ktore gniazdo w maglownicy jest cisnieniowe a ktore powrotne - mniejsze czyli 16x1,5jest ciśnieniowe a 18x1,5 to powrót
- Jak wyglada laczenie maglownicy z kolumna kierownicy? Plug & play mozna po prostu podmienić magle? Nie mam luzow na obecnej konfiguracji. Auto reaguje juz przy malych ruchach kierownicą.
inny jest drążek od przekładni kierowniczej do przekładni kątowej i dochodzi jeszcze krzyżak przy przekładni kierowniczej...

Ogolnie czego bede potrzebowal do takiej przekladki oprocz maglownicy, pompy, nowych węży, zbiorniczka?
koła pasowe , wspornik pompy wspomagania , mocowanie zbiorniczka , pasek klinowy , drążek z przegubem od przekładni kierowniczej do przekładni kątowej() inna długość drążka dla 2WD i dla 4WD) , płyn (olej) do układu...
zwrotnice mogą zostać te same choć promień skrętu będzie trochę inny ... nie ma znaczenia czy masz stary czy nowy typ...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
tomalimonkey
Chorąży
Chorąży
Posty: 43
Rejestracja: 18 wrz 2016, 19:18
Gender: Male - Male
Zodiac: Scorpio

Re: Wspomaganie hydrauliczne do golasa

Postautor: tomalimonkey » 19 lut 2017, 0:17

Dzieki za szczegolowa odpowiedz :)

Mam zawieszenie nowego typu jesli to cokolwiek zmienia w ogole. Ma ktoś ten drążek od przekładni kierowniczej do kątowej z krzyżakiem w dobrym stanie? Bo jakoś w kwietniu bede to montował, a tego nowego chyba nie kupie... na szrocie też nie ma co szukać.


VW T3 1,6TD->1,9mTDi + 3H + ATE57 (w toku)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Oś przednia, mechanizm wyrównawczy, układ kierowniczy”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość