1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Moderatorzy: t90, dreg35, magnum

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 06 mar 2013, 21:12

dreg35 pisze:turbo to ori od JX tam Michałku za wiele nie pogrzebiesz...

Od Jxa czy nie nadmuchała więcej niż mapa przewiduje :)


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
Srebrzanka
Starszy Kapral
Starszy Kapral
Posty: 8
Rejestracja: 27 wrz 2010, 17:02
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Leo

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: Srebrzanka » 07 mar 2013, 20:02

I w tm kłopot. Jest szansa, że Darek się jutro z problemem upora.


"Cygan" T3 Karmann Gipsy '88 1,9 TDI ABD+blokada, ABD,
Golf mk1 '76 1,5 benz.
Passat B5 '02 1,9 TDI 4-motion
501 166 673

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 07 mar 2013, 20:47

Srebrzanka pisze:I w tm kłopot. Jest szansa, że Darek się jutro z problemem upora.


E tam żaden kłopot, Darek pokręci i będzie Pan zadowolony :)

Ja sobie też loga strzeliłem:)

http://vaglog.rtnet.pl/michal.uaz_117358.html


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 08 mar 2013, 5:36

Michał w kkk jest mały kłopot żeby pokręcić...
wieczorem wkleję zdjęcia...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 08 mar 2013, 7:41

dreg35 pisze:Michał w kkk jest mały kłopot żeby pokręcić...
wieczorem wkleję zdjęcia...


W KKK masz imbusik mały który wkręcasz albo wykręcasz. Jest to wg mnie gorsze rozwiązanie niż w Garetach właśnie z racji tego ze się dupowato tym kręci.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 16 mar 2013, 14:08

No to teraz zagadka. Jeden silnik z osprzętem trzy różne kompy i trzy logi grup 003 008 011.

Kto mi powie skąd takie różnice??
Log (0 - 003,008,011)
Log (1 - 003,008,011)
Log (2 - 003,008,011)

Dodam, że komp z koncówką B jest 8bit z zewnętrznym czujnikiem ciśnienia atmosferycznego, GS to 16bit a BT to 8 bit ale już z czujnikiem ciśnienia atm w środku.


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 18 mar 2013, 18:29

GS ma zwalony map sensor albo przewód do sensora...
a reszta to dawka paliwa sprawdzałeś ???


no to ja dam coś od siebie... skąd u mnie są różnice...
ten sam komp... ten sam bus syncro i cały osprzęt bez zmian...
logi robione na 4-biegu w syncro ale jak wiecie to odpowiednik 5-biegu w 2WD ...
dodam że skrzynia 7/32 a 5-bieg 0,76

Log (4 - 003,008,011)
Log (5 - 003,008,011)


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 18 mar 2013, 20:42

dreg35 pisze:GS ma zwalony map sensor albo przewód do sensora...
a reszta to dawka paliwa sprawdzałeś ???


A nie sądzisz Darku, że to wina innego przepływomierza? Może GS był na BOSCHu. BTW GS jest z 99roku :) i jezdził a Sharanie

Darku chciałbym mieć takie logi jak ty ;)

Zastanawia i=mnie tylko czemu u mnie jednym 8bit przepływka wstaje momentalnie i trzyma a na drugim 8bit nie ??


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 19 mar 2013, 6:23

numerów nie sprawdzałem... może być powodem Bosch...

Michał jeden telefon i po tygodniu masz już takie logi albo lepsze...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
michal.uaz
Kapitan
Kapitan
Posty: 168
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:52
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: michal.uaz » 19 mar 2013, 20:08

dreg35 pisze:numerów nie sprawdzałem... może być powodem Bosch...

Michał jeden telefon i po tygodniu masz już takie logi albo lepsze...


Wiem Darku, tylko mój "delfinek" tego jeszcze nie akceptuje :)


Nie jestem mechanikiem, jestem pasjonatem....
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: szlonik » 19 mar 2013, 20:25

michal.uaz pisze:
dreg35 pisze:numerów nie sprawdzałem... może być powodem Bosch...

Michał jeden telefon i po tygodniu masz już takie logi albo lepsze...


Wiem Darku, tylko mój "delfinek" tego jeszcze nie akceptuje :)


Musisz zmienić na rekina...

Darku, gdyby to było takie proste telefony byłyby przynajmniej dwa...


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 19 lip 2013, 13:03

wiec tak załozyłem ICka ,robione logi od dołu na 3 biegu,robił mi młody,wiec dlatego tak dziwnie predkosc max chyba ze 100 i odcina.
oto logi 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/daniel_135611.html


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 21 lip 2013, 4:48

tylko icka dołożyłeś???
w/g mnie to musiałeś jeszcze "coś" zmienić...
obejrzyj sobie sam swoje poprzednie logi i te teraz...
grupa 3 ... LMM było 847 a teraz ponad 1000
turbo ładowało do 2000 a teraz powyżej...
co jeszcze zmieniłeś???


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 21 lip 2013, 7:21

hejka no załozylem system Szlonika, te jego wszystkie rury i icka z wentylatorem, kolektor ssacy od 1,9 tdi i na koncu zastosowałem skrócony filtr powietrza z busa w miejscu aku.


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 23 lip 2013, 19:30



Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2422
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: dreg35 » 24 lip 2013, 5:14

zorro pisze:dzisiaj wydłużyłem troche sztangę i nowe logi na 4 biegu
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_136085.html
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_136086.html


a tu stare Twoje logi

mam nowe logi skróciłem sztange jak teraz jest cos lepiej do poprzednich rzeczy?
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_114429.html

zdecydowanie się różnią i mi to wygląda na zupełnie innego kompa i LMM a nie dołożony icek...bo pokazałeś nam coś takiego... na 3-biegu z młodym...

http://vaglog.rtnet.pl/daniel_135611.html

i znów wklejasz z 4-biegu zupełnie co innego... a turbo pompuje nadal trochę za dużo ... ale jeśli nie łapie notlaufa to szukaj przyczyny w paliwie że jedzie tylko 100 a ni chce więcej...

dla pomocy w diagnozowaniu tu masz parametry wskazań dla 1Z AHU w poszczególnych blokach...
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 24 lip 2013, 14:32

caly czas ten sam komp tylko krecilem sztanga,ostatnie logi to po wydluzeniu sztangi,dzisiaj jeszcze o 2 obroty wydluzylem,logi wrzuce jak zrobie,darku naprawde dolozylem tylko icka i te cale orurowanie od wojtka,nic nie zmienialem w komputerze,sprawdzalem wczoraj bledy i wyskakiwal mi 575 ,czyli cosik z powietrzem dlatego dzisiaj zrobilem jeszcze 2 obroty sztangi.


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: szlonik » 24 lip 2013, 21:08

zorro pisze:caly czas ten sam komp tylko krecilem sztanga,ostatnie logi to po wydluzeniu sztangi,dzisiaj jeszcze o 2 obroty wydluzylem,logi wrzuce jak zrobie,darku naprawde dolozylem tylko icka i te cale orurowanie od wojtka,nic nie zmienialem w komputerze,sprawdzalem wczoraj bledy i wyskakiwal mi 575 ,czyli cosik z powietrzem dlatego dzisiaj zrobilem jeszcze 2 obroty sztangi.


Sylwek, kacza dupa, 575 to właśnie to o czym mówi Darek...albo N75 poszedł się kochać. Masz przeładowanie panie. Skrócenie sztangi pomorze. I nie kręć po dwa obroty bo to już spora korekta Możesz pominąć N75 i sprawdzić.

PS Darek na Twoich wtryskach się trochę polepszyło, ale szału nie ma. Ciekawe natomiast że dawka po ich wymianie wyskoczyła na 1.2 i wyżej jak 3.0 z pozycji kompa nie mogę ustawić...podmienie jeszcze pompy i jak moc nie wróci to hmmm no właśnie....


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 24 lip 2013, 22:21

czli mam skrocic ,czy wydluzyc? bo juz naprawde zglupialem


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 11 sie 2013, 18:30

N75 kupiony nowy i dalej to samo sztanga skrocona i teraz przy 3200 jest przeladowanie i łapie notlaufa czy jak to sie tam nazywa,jakies nowe sugestie?


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
zorro
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 713
Rejestracja: 27 mar 2010, 16:53
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Scorpio

Re: 1,9 tdi kłopoty z doladowaniem

Postautor: zorro » 14 sie 2013, 19:35

no i okazało sie ze gruszka stała byl zapieczony zawór upustowy co myslicie teraz o logach ?
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_138659.html
http://vaglog.rtnet.pl/zorro-garbus_138660.html


Obrazek
Jezdze:T3-MULTIVAN-HANOVER EDITION 1990 (1,9 TDI 1Z "160KM" + ASS)
tel:sony-ericson
Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Wróć do „Układ przeniesienia napędu”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości