prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Co i gdzie naprawić, gdzie kupić. Opinie te dobre i złe.

Moderator: t90

Awatar użytkownika
fishfinger
Sierżant
Sierżant
Posty: 25
Rejestracja: 23 paź 2010, 14:10
Gender: None specified - None specified

prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: fishfinger » 08 sty 2015, 13:47

hej,
pech chciał, że zakupiłem silnik 1.9 TDI 1z - z 4 otworami pod filtrem oleju, busowska nie podchodzi,
ma może ktoś przerobioną na sprzedaż która będzie pasować?

Dzięki i pozd.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: magnum » 08 sty 2015, 21:12

Najprościej, będzie dorobić ze stali


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jajanko
Kapitan
Kapitan
Posty: 211
Rejestracja: 14 sie 2014, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: jajanko » 08 sty 2015, 21:41

fishfinger pisze:hej,
pech chciał, że zakupiłem silnik 1.9 TDI 1z - z 4 otworami pod filtrem oleju, busowska nie podchodzi,
ma może ktoś przerobioną na sprzedaż która będzie pasować?

Dzięki i pozd.

A gdzie tu pech? Ja przykładowo bym sie cieszył, gdybym był zwolennikiem dodatkowej elektroniki w aucie (a nie jestem), ale to dobrze, że masz mozliwosc podmiany silnika, bo auto dostanie kopa :-)

Skoro juz i tak będziesz rzezbił nową łapę z profili to rozważ skonstruowanie od podstaw sanek do tego silnika z pominieciem typowych łap, a zamiast dotychczasowych poduszek silnika do T3 wyspawaj łoża dla poduszek olejowych. Ma to sens, bo zmniejszysz drgania całej budy i ogólnie hałas dobywający się z komory silnika wskutek drgań.
Wiem, ze brzmi to groźnie, ale wbrew pozorom to dosc łatwe zadanie, tylko wiecej profili potrzebujesz niz w przypadku robienia jednej łapy i wiecej bawienia sie spawarką.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 09 sty 2015, 6:13

no tak ... konkretnie... trzeba dorobić... :grin: :grin: :grin:

a konkretnie wg mnie to to można tak...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
fishfinger
Sierżant
Sierżant
Posty: 25
Rejestracja: 23 paź 2010, 14:10
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: fishfinger » 09 sty 2015, 10:27

Dzięki za odpowiedzi i wytyczenie drogi :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jajanko
Kapitan
Kapitan
Posty: 211
Rejestracja: 14 sie 2014, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: jajanko » 09 sty 2015, 12:02

fishfinger pisze:Dzięki za odpowiedzi i wytyczenie drogi :)


Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek ;-)

Na NOWYCH sankach mozna sie pokusic o odwrócenie silnika o 90stopni i wykorzystanie oryginalnej skrzyni z 1Z (miesci sie na 100procent, bo kąt nachylenia blach grodziowych komory silnika, swiatło komory i wysokosc jest akurat taki jak potrzeba). A nikomu nie trzeba tu mówic jak badzo przydałaby się dobra skrzynia w T3.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 09 sty 2015, 19:25

jajanko pisze:
fishfinger pisze:Dzięki za odpowiedzi i wytyczenie drogi :)


Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek ;-)

Na NOWYCH sankach mozna sie pokusic o odwrócenie silnika o 90stopni i wykorzystanie oryginalnej skrzyni z 1Z (miesci sie na 100procent, bo kąt nachylenia blach grodziowych komory silnika, swiatło komory i wysokosc jest akurat taki jak potrzeba). A nikomu nie trzeba tu mówic jak badzo przydałaby się dobra skrzynia w T3.




a jaka jest oryginalna skrzynia od 1Z :confused: :confused: :confused:
miałem busa z silnikiem w poprzek (pompowtrysk 130 i skrzynia z Alhambry) i uwierz mi że nie jest to takie proste a w skrócie nie ma sensu...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EIARKzmZ90k[/youtube]


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jajanko
Kapitan
Kapitan
Posty: 211
Rejestracja: 14 sie 2014, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: jajanko » 10 sty 2015, 0:16

dreg35 pisze:
jajanko pisze:
fishfinger pisze:Dzięki za odpowiedzi i wytyczenie drogi :)


Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek ;-)

Na NOWYCH sankach mozna sie pokusic o odwrócenie silnika o 90stopni i wykorzystanie oryginalnej skrzyni z 1Z (miesci sie na 100procent, bo kąt nachylenia blach grodziowych komory silnika, swiatło komory i wysokosc jest akurat taki jak potrzeba). A nikomu nie trzeba tu mówic jak badzo przydałaby się dobra skrzynia w T3.




a jaka jest oryginalna skrzynia od 1Z :confused: :confused: :confused:
miałem busa z silnikiem w poprzek (pompowtrysk 130 i skrzynia z Alhambry) i uwierz mi że nie jest to takie proste a w skrócie nie ma sensu...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EIARKzmZ90k[/youtube]

Oryginalna skrzynia od 1Z to kazda taka, która bedzie pasowac dzwonem bez zadnych przeróbek, czyli mówiac w olbrzymim uproszczeniu kazda z samochodów , w których stosowano silnik 1Z (passat, golf, sharan). A upraszczając jeszcze bardziej to kazda taka, która będzie pasowac mocą do 1Z i osiągnie lepszą skutecznosc niż wzdłuzby oryginał od T3. Przyznaję, ze często używam skrótów myslowych, ale w tym przypadku to oczywiste, ze chodzi o spasowanie skrzyni do mocy. No i oczywiscie 5-biegow, których za duzo nie ma w wersjach T3 do diesli. Ze nie wspomne o ich taniosci i dostępnosci. To cechy, których mi brakuje w oryginalnych czesciach do T3.
Dlaczego bez sensu? Bo trzeba zmienic sposob doprowadzenia wodzikow do skrzyni? Toż to banał. Mocowanie? Po to się robi nowe sanki, by problem zamocowania skrzyni i silnika przestał byc problemem. Że trzeba spasowac nowe półosie? Kolejny banał. Przy takich małych mocach i niskim momencie obrotowym mozna sie pokusic o zwykłe spawanie półosi, jesli komus zal kasy na wytoczenie pod zamówienie.
Musisz mi koniecznie rozwinąc to "bez sensu" , bo szczerze mówiac nie rozumiem gdzie jest to bez sensu.

A że nie jest aż takie proste jak zwykła przekładka słupka silnika. No przepraszam jak to byłoby takie lekkie, to kto dzisiaj bujałby się na AAZ czy JX-ach? Ale uważam, że jest to gra warta swieczki.
I na wiosnę (jak juz wczesniej wspominalem) sam przekładam silnik 150-konny z Rover-a 75 (razem z oryginalna skrzynką) . Nawet przy 150KM mozna sie pokusic o spawane półosie, bo moment obrotowy skutecznie sie obniza przy dwumasie, która jeszcze w wersji Roverowej jest dosc cięzka i masywna, a nie taka jak te dzisiejsze wydmuszki, po których używaniu skrzynia po 200tys przebiegu nadaje sie tylko zlom. Ja mam juz umowionego tokarza do połosi. Są tacy, co twierdzą, ze to jest bez sensu ;-) Ja myslę, ze tym osobom brakuje optymizmu i chyba też ... zwykłych chęci.
Tylko nie rozumiem dlaczego.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 10 sty 2015, 5:40

ja nie powiedziałem że się nie da...
ale...
silniki VW są wzdłuż lub w poprzek
jak wzdłuż to musimy obrócić skrzynię i flansza bądź spawanie obudowy sprzęgła
jak w poprzek wyjście półosi wychodzi z tyłu a półosie mamy z przodu więc znów flansza i skrzynia ląduje do góry nogami...
prześwit to następna sprawa...
zrób z rovera bo z stajni VW nie wkładałeś innego silnika a nie da się teoretycznie wszystkiego przewidzieć...
a jeszcze kilka rzeczy jest o których nie będę nawet pisał...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jajanko
Kapitan
Kapitan
Posty: 211
Rejestracja: 14 sie 2014, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: jajanko » 10 sty 2015, 13:13

dreg35 pisze:ja nie powiedziałem że się nie da...
ale...
silniki VW są wzdłuż lub w poprzek
jak wzdłuż to musimy obrócić skrzynię i flansza bądź spawanie obudowy sprzęgła
jak w poprzek wyjście półosi wychodzi z tyłu a półosie mamy z przodu więc znów flansza i skrzynia ląduje do góry nogami...
prześwit to następna sprawa...
zrób z rovera bo z stajni VW nie wkładałeś innego silnika a nie da się teoretycznie wszystkiego przewidzieć...
a jeszcze kilka rzeczy jest o których nie będę nawet pisał...


Rozumiem. Zatem zostanmy przysilnikach z grupy VAG. Nie widziałem jak wygląda wewnątrz geometria skrzyni biegów do silnika mocowanego poprzecznie. Rozchodzi mi się konkretnie o rozchód oleju w skrzyni. Czy odwócona skrzynia jest/moze byc własciwie smarowana?



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 10 sty 2015, 19:03

znam tylko 3 busy z obróconymi skrzyniami od passata i jeżdżą... 2 wiem że niewiele i rzadko a Red nie wiem...
z skrzynią poprzeczną obróconą od Alhambry znam tylko jednego i nie było nim przejechane więcej jeszcze niż 300 ... :lollol:
smarowanie jakieś jest... oleju można na full i coś zostanie po zrobieniu nowego odpowietrznika...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: magnum » 11 sty 2015, 15:58

Oj Dregu,taki projekt spaliłeś na samym starcie :no2: :grin:

jajanko pisze:Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek


Dlatego zakładają UNke ,bo prawie pasuje jak orginał lub skrzynki od audi/vw ustawionych wzdłużnie
(w porównaniu z motaniem zesp.nap. w poprzek) wszystko z grubsza opisane na forumie :secret:


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
jajanko
Kapitan
Kapitan
Posty: 211
Rejestracja: 14 sie 2014, 22:26
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Pisces

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: jajanko » 11 sty 2015, 20:49

magnum pisze:Oj Dregu,taki projekt spaliłeś na samym starcie :no2: :grin:

jajanko pisze:Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek


Dlatego zakładają UNke ,bo prawie pasuje jak orginał lub skrzynki od audi/vw ustawionych wzdłużnie
(w porównaniu z motaniem zesp.nap. w poprzek) wszystko z grubsza opisane na forumie :secret:


Nie jest łatwo zdobyc skrzynkę od Renault 25 V6 ;-P (w przyzwoitej cenie oczywiscie).
Skrzynki od Audi - piec biegow do tylu i jeden do przodu? To trochę jest wiecej przeróbek z przekładaniem budy przód na tył :grin:



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
fishfinger
Sierżant
Sierżant
Posty: 25
Rejestracja: 23 paź 2010, 14:10
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: fishfinger » 19 sty 2015, 12:52

Wracając do tematu,
czy ktoś mógłby wykonać taki adapter o jakim wspominał @dreg35 ?

dreg35 pisze:no tak ... konkretnie... trzeba dorobić... :grin: :grin: :grin:

a konkretnie wg mnie to to można tak...


Na pewno przyda się nie tylko mi.
Zapłacę każdą kwotę ;)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
szlonik
Kapitan
Kapitan
Posty: 183
Rejestracja: 27 mar 2010, 20:23
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: szlonik » 20 sty 2015, 20:53

fishfinger pisze:Wracając do tematu,
czy ktoś mógłby wykonać taki adapter o jakim wspominał @dreg35 ?

dreg35 pisze:no tak ... konkretnie... trzeba dorobić... :grin: :grin: :grin:

a konkretnie wg mnie to to można tak...


Na pewno przyda się nie tylko mi.
Zapłacę każdą kwotę ;)


Nawet milijonpięćset ? :lollol: franków szwajcarskich naturalnie :heristical:


Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: magnum » 20 sty 2015, 22:58

To co by nierobić zadużej konkurencyji kamratowi,to za jedyne "one million dollar baby"
w samej stolycy CI to dorobie :lollol:
Ostatnio stawiałem ahf do syncro,lecz w ciut innym pochyleniu od orginału, więc nie mam
wiernej kopi.Najlepiej by było jak byś się przykulał do mnie,razem ze zwłokami to...


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
fishfinger
Sierżant
Sierżant
Posty: 25
Rejestracja: 23 paź 2010, 14:10
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: fishfinger » 21 sty 2015, 10:21

magnum pisze:To co by nierobić zadużej konkurencyji kamratowi,to za jedyne "one million dollar baby"
w samej stolycy CI to dorobie :lollol:
Ostatnio stawiałem ahf do syncro,lecz w ciut innym pochyleniu od orginału, więc nie mam
wiernej kopi.Najlepiej by było jak byś się przykulał do mnie,razem ze zwłokami to...


Jest problem bo jestem z Wrocławia a stary silnik już zrzucony...



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
magnum
Generał
Generał
Posty: 1073
Rejestracja: 29 mar 2010, 6:38
Gender: Male - Male
Zodiac: Taurus

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: magnum » 21 sty 2015, 21:23

Najprościej bedzie dorabiać na założonym silniku,postaram sie cyknąć fotke poglądową


ZNOWU DZIAŁA !!! :) http://www.vwbusptm.com.pl/index.html 501 dziewięćset pięćdziesiąt pięć czterysta dwa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
wezuwiusz3
Generał
Generał
Posty: 1828
Rejestracja: 28 wrz 2010, 17:08
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Gemini

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: wezuwiusz3 » 25 sty 2015, 20:28

jajanko pisze:
magnum pisze:Oj Dregu,taki projekt spaliłeś na samym starcie :no2: :grin:

jajanko pisze:Ja jeszcze w kwestii sanek, bo umkła mi jedna istotna kwestia związana z opłacalnoscią konstruowania sanek


Dlatego zakładają UNke ,bo prawie pasuje jak orginał lub skrzynki od audi/vw ustawionych wzdłużnie
(w porównaniu z motaniem zesp.nap. w poprzek) wszystko z grubsza opisane na forumie :secret:


Nie jest łatwo zdobyc skrzynkę od Renault 25 V6 ;-P (w przyzwoitej cenie oczywiscie).
Skrzynki od Audi - piec biegow do tylu i jeden do przodu? To trochę jest wiecej przeróbek z przekładaniem budy przód na tył :grin:


Czyli wszystko by się zgadzało.Nawet Niemieccy czołgiści śmiali się z Francuzów i opowiadali sobie kawały w stylu
,,Ile biegów ma Francuzki czołg".Jeden do przodu i pięć wstecznych.



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 26 sty 2015, 6:32

jak zrobisz to wg drugiego pomysłu to wkładasz gotowy silnik i wszystko pasuje jak w JX...
można jeszcze kombinować z drugą łapą i kolektorami nie JX a potem z wydechem i filtrem...
chodzi mi o to mocowanie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
dreg35
Administrator
Administrator
Posty: 2435
Rejestracja: 26 mar 2010, 19:34
Gender: None specified - None specified
Zodiac: Aquarius

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: dreg35 » 24 mar 2015, 20:18

Kupilem wkoncu silnik aaz. Pytanie z jakiego silnika musze miec lape od strony filtra oleju bo z mojego starego 1.7d nie pasuje na otwory. Czy zmieszcze to wszystko na kolektorze z 1.9td i turbina? Czy koniecznoe musi byc z 1.6td. Pozdrawiam. Posiadasz moze taka lape na sprzedaz?ie dla Dasirius...

mam taka łapę na sprzedaż... nie krępujcie się ... ja też nie umiem i nie znam się na wielu rzeczach ale jak szukam to pytam a nie się skrywam...


dreg35@forum.busomania.pl ale lepiej pisać na dreg35@wp.pl częściej zaglądam... lub dar.dreg35@gmail.com

Obrazek

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
czekolada
Kadet
Kadet
Posty: 1
Rejestracja: 27 kwie 2017, 15:26
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: czekolada » 27 kwie 2017, 15:50

Siema mam pyt. Czy ktos moze mi wyslac oznaczenia skrzyn biegow wzdluznych z passata b2 b ktore podejda do vw t3 1.9td ?



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Awatar użytkownika
filip em
Starszy Szeregowy
Starszy Szeregowy
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2014, 20:39
Gender: None specified - None specified

Re: prawa łapa silnika (pod filtrem oleju) 1.9 TDI 1Z

Postautor: filip em » 27 kwie 2017, 17:38

dreg35 pisze:znam tylko 3 busy z obróconymi skrzyniami od passata i jeżdżą... 2 wiem że niewiele i rzadko a Red nie wiem...
z skrzynią poprzeczną obróconą od Alhambry znam tylko jednego i nie było nim przejechane więcej jeszcze niż 300 ... :lollol:
smarowanie jakieś jest... oleju można na full i coś zostanie po zrobieniu nowego odpowietrznika...



trochę nie w temacie łapy i widzę, że odgrzewam starego kotleta, ale to ja jeżdżę tym szczepem z alhambry/sharana :)
akurat jestem nim teraz w Norwegii więc trochę kilometrów już zrobił, ale daleko mi do uznania go za ukończony projekt mimo że mam go już ponad dwa lata i sporo przy nim grzebałem. pozdrawiam :)



Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Warsztaty, sklepy ...”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości